Ремонт гідротрансформатора АКПП

Гідротрансформатор АКПП є лопастной системою, якій, забезпечується передача крутного моменту агрегатом на КПП. Крім цього, вона дозволяє без участі водія призвести зміну частоти обертання і моменту, що надходять на ведені вали машини. Зазвичай його використовують разом з варіатором або АККП. Гідротрансформатор включає статор (реактор), насосне колесо, блокувальний механізм, обгону муфту і турбіну. Зазначені елементи знаходяться всередині одного корпусу, встановлюваного на маховик е машини. Всередину механізму заливається трансмісійне масло. Обгінною муфтою здійснюється зв’язок між насосним колесом і корпусом пристрою, в якому відбувається утворення потоку масла. Їм здійснюється обертання колеса статора, потім турбіни. Статор (реактор) блокується автоматично, якщо виникає відмінність між оборотами турбіни і насоса.

У цей момент на колесо надходить необхідна кількість рідини. Коли підвищуються обороти мотора, статором контролюється зростання крутного моменту. Зрозумівши принцип роботи гідротрансформатора коробки автомат, можна зрозуміти, що крутний момент всередині нього передається «м’яко». Завдяки цьому, можна не допустити ударні навантаження на трансмісію і домогтися плавного руху машини. Блокування гідротрансформатора автомата при цьому «економить» пальне, коли авто знаходиться на шосе. Її відключення відбувається автоматично на швидкості більше 60 км / ч. Несправності різних вузлів АКПП, в тому числі і гідротрансформатора, призводять до появи характерних симптомів. Оскільки АКПП, в основному, встановлюються на автомобілях зарубіжного виробництва, у важких випадках необхідно буде придбати нові запчастини для іномарок, оскільки ремонт не завжди дає потрібні результати.

Зазвичай ресурс роботи АКПП відповідає терміну, з яким служить гідротрансформатор. До основних симптомів виходу з ладу гідротрансформатора АКПП, відносяться:

Механічний шум, коли включаються передачі, зникаючий під навантаженням;
Вібрація на швидкості 60-90 км / год, пов’язана з несправністю механізму блокування;
Погана динаміка при розгоні авто, що сигналізує про несправності обгінної муфти.
Коли виникає необхідність ремонту або заміни гідротрансформатора АКПП, це може зробити навіть водій з невеликим досвідом, який не знає, як провести зняття гідротрансформатора з коробки автомат. Хоча, що цілком природно, цією роботою повинні займатися досвідчені механіки, оскільки цілком імовірний знос і інших вузлів коробки передач. Для отримання доступу до механізму гідротрансформатора потрібно розрізати корпус, перевірити його на дефекти, оцінити зношеність і перевірити, наскільки справні його елементи. Після заміни несправних вузлів, механізм повинен бути повернутий у свій нормальний стан. Щоб це зробити, необхідно провести зварювання корпусу, перевірити його герметичність, міцність кріплення елементів і відповідність теплового зазору стандартам. По завершенні установки гідротрансформатора проводяться балансувальні роботи. Якщо при діагностиці з’ясовується, що обладнання та запасні частини для ремонту гідротрансформатора не дозволяють домогтися адекватної працездатності пристрою, необхідно зробити установку нового механізму. У багатьох випадках його покупка вигідніше, ніж ремонт.





Більше новин


Прокоментуй новину