Ремонт сколів і тріщин лобового скла

Лобове скло автомобіля сильно піддається механічним впливам: практично кожен водій стикався з попаданням сторонніх предметів в лобове скло. Якщо не пощастить, то невеликий камінь, який ударив лобове скло, може призвести до появи на ньому тріщин або відколу. Не потрібно відразу засмучуватися і підраховувати витрати на заміну лобового скла, так як проблему цим не усунути, та й усунути сколи та тріщини можна самостійно. Розглянемо процес ремонту сколів і тріщин, що утворилися на склі, своїми руками. У процедурі важливо те, що так ви зможете не тільки відновити зовнішній вигляд своєї машини, але уникнете витрат з придбання і заміні нового лобового скла. Припустимо, на ньому з’явилася маленька тріщина, скол або зірочка. Що робити? З’явився скол необхідно заклеїти скотчем для запобігання попадання пилу і вологи всередину: її потім практично неможливо буде прибрати.

Далі треба постаратися якомога оперативніше відремонтувати скло. Нам знадобитися набір для ремонту тріщин і сколів, що включає спеціальний прозорий клей, невелике алмазне свердло для роботи зі склом, що фіксують пластинки. Такий набір можна купити на авторинку або в автомагазині. Підготувавши все необхідне, можна приступати до ремонту: з пошкодженого місця обережно знімаємо скотч, наклеєний раніше. Оцінюється пошкодження і алмазним свердлом просверливаются маленьких не наскрізні отвори в декількох мм від країв павутинки, що утворилася від відколу. Якщо не рассверлить скло, надалі павутинка може перетворитися на тріщину, яку неможливо буде усунути.

Некрізні отвори не дозволять тріщині розповзтися по склу далі. Далі треба легко постукати по відколу, щоб павутинка дійшла до засверленним місцях. Не треба боятися, що тріщина піде далі. На наступному етапі слід зачистити оброблювану поверхню. Для цих цілей можна застосовувати розчинник або антисилікону, рясно промазав обробляється місце і давши йому підсохнути, після чого клей наноситься на пошкоджену поверхню. Промащувати скло клеєм слід тонким шаром по центру відколу і вздовж павутинки (уздовж тріщин). Далі на поверхню слід акуратно нанести пластини, наявні в комплекті. Для сушіння можна використовувати природний спосіб засвічення сонячним світлом або УФ лампу – при першому варіанті потрібно значно більше часу. На завершальному етапі остаточно обробляємо скло. Лезом зрізається зайвий матеріал, після чого акуратно, не використовуючи сильні натискання, полірується поверхню скла. Так лобовому склу повертається первинний зовнішній вигляд, і запобігається поширення тріщин по склу. Близько тижня слід утримуватися від їзди з високою швидкістю, щоб уникнути сильного тиску повітряного потоку на скло і постаратися не їздити під час дощової погоди. Як видно самостійний ремонт тріщин і сколів – це зовсім нескладно, головне – терпіння.





Більше новин


Прокоментуй новину