Як відрегулювати запалювання?

Стабільність роботи двигуна залежить від правильно виставленого запалювання. Деякими автовласниками виробляється неправильний демонтаж трамблера, що пізніше призводить до збоїв у роботі двигуна. Щоб не допустити цього, при знятті розподільника запалювання необхідно нанести спеціальні мітки, які допомагають правильно його встановити у вихідному положенні. Тільки якщо мітки виставлені правильно, треба почати знімати кришку трамблера, запам’ятавши перед цим положення бігунка. Перед виставленням запалювання, треба зрозуміти принцип його роботи. При досягненні поршнем ВМТ, свічка дає іскру. Поки ще поршень знаходиться в цьому положенні створюється ефект випередження і відбувається визначення кута випередження запалювання. Мітки установки певного кута при цьому розташовані на коленвале і корпусі мотора в місці, де проходить перше мітка. Для контролю на шківі мається мітка ВМТ поршня. При суміщенні міток на свічці з’являється іскра.

Розглянемо, як відрегулювати запалювання поетапно

На першому етапі треба подбати про те, щоб поєднати мітки. При цьому треба прагнути до поєднання міток на коленвале з мітками, наявними на штирі від блоку циліндрів. Цього можна добитися шляхом штовхання автомобіля, на якому встановлена ​​підвищена передача. На другому етапі знімається кришка трамблера. При цьому слід запам’ятати, в якому становищі розташовується бігунок. Також потрібно уникати того, щоб коленвал рухався після того, як знято кришку, інакше може статися зсув мітки. На третьому етапі здійснюється безпосередня настройка трамблера. Треба враховувати, що виконання цієї операції має декілька відмінностей в залежності від моделі автомобіля. При регулюванні запалювання на іномарці треба встановити бігунок відповідно з рискою, нанесеною на корпус розподільника. На автомобілях, вироблених російським ВАЗом, бігунок відповідає першому циліндру двигуна. На Волзі ці позначення мають вигляд півмісяців, розташованих на кінці трамблера, і один з цих півмісяців більше ніж інший. Аналогічні позначення маються на трамблере.

Трамблер необхідно розташувати в напрямку меншого півмісяця. Після сполучення всіх міток можна почати встановлювати розподільник на своє місце. Закріплювати розподільник потрібно тільки після здійснення двох обертів двигуна, попередньо переконавшись в суміщенні міток, а перед тим, як запустити двигун, слід перевірити правильне підключення проводів. Фахівці радять встановлювати дроти відповідно до порядку циліндрів, а починати слід від радіатора автомобіля. Більш точно виставити запалювання можна за допомогою стробоскопа, але для цього краще звернутися на СТО.


Не пропустіть