Ремонт генератора ВАЗ

Генератор стосується електрообладнання автомобіля і працює за рахунок передачі обертального моменту від двигуна через спеціальний ремінь. Енергія руху перетворюється генератором в електроенергію для заряду акумулятора і живлення бортової електроніки автомобіля. Через великі механічних і електричних навантажень, яким він піддається, йому потрібен періодичний ремонт, який можна виконати самостійно. Генератор ВАЗ має корпус, що складається з двох елементів кришок, одним генератор закритий з боку шківа, одною з боку контактних кілець. На задній кришці знаходиться випрямляч, щітковий вузол і регулятор напруги. Наступна деталь – це шків, якими здійснюється передача обертального імпульсу на генераторний вал від двигуна по ременю. Статор – це трифазна обмотка, схожа на трубу, ротор – це рухома частина у вигляді валу, що має обмотку збудження.

Можливі несправності автомобільного генератора і способи їх усунення

Генератором створюється малий струм або взагалі ніякого. Можливою причиною є зношені щітки, або недостатнє натяг ременя генератора (виникає характерний свист). Іншою причиною є пошкодження контактних кілець, розташованих на роторі. Щоб їх відремонтувати, треба розібрати щіткотримач, зняти дроти, напаяні на щітках. Після цього можна зробити установку нових щіток. При несправності контактних кілець, їх треба зачистити, використовуючи шкурку або на верстаті;
При роботі генератора чути сильний шум. Це відбувається при зносі підшипників, тому потрібне повне розбирання генератора ВАЗ і їх заміна. Інша причина шуму полягає у відсутності люфту підшипника. Для усунення знімається захисна накладка, промивається бензином і додається мастило;
Акумулятор постійно перезаряджається через підвищеної напруги. Це може бути пов’язано з порушенням роботи регулятора напруги. Для того, що в цьому переконатися, потрібно запустити двигун і включити фари. Через 15 хвилин треба заміряти напругу між клемою генератора і масою. Якщо регулятор справний, то виміряне напруга повинна бути в межах 13,5-14,5 В. При відхиленнях від цієї величини регулятор напруги слід замінити.
Звичайно, перераховані вище проблеми – це далеко не повний список, є безліч інших несправностей, які виникають при роботі генератора. Часто набагато простіше буде виконати профілактику, ніж ремонт. Вартість проведення комплексного ремонту генератора ВАЗ в умовах автосервісу може досягати декількох тисяч рублів, самим бюджетним варіантом є ремонт за 800 рублів. Краще взагалі не думати про те, в яку суму обійдеться ремонт генератора. В особливо важких випадках можна замінити його на б / у аналогічний або купити новий, але краще все ж проводити профілактику, яка полягає в огляді генератора кожні 20000 пробігу, контролі натягу ременя, щоб не було проблем з підшипниками, регулярної перевірці проводів, що з’єднують генератор з регулятором напруги та інше.





Більше новин


Прокоментуй новину