Заміна повітряного фільтра

Кожен автовласник, будь це пізніше або раніше, стикається з ситуацією, коли потрібно замінити старий повітряний фільтр новим. Якщо він не буде вчасно замінений, двигун не просто будете відчувати труднощі з отриманням достатньої кількості повітря, це також позначиться на його прийомистості і економічності. Ось чому, коли настає термін, не можна ніяк обійтися без заміни повітряного фільтра. Сьогодні рідко на яких моделях легкових машин користуються рідинними повітряними фільтрами, всередині корпусу яких залито невелика кількість мінерального масла, яке є відбивачем і улавливателем абразивних речовин. Здебільшого, рідинними фільтрами користуються в автомобілях марки ГАЗ вітчизняного виробництва, в інших же моделях, наприклад, ВАЗ і іномарках користуються сучасними «сухими» повітряними фільтрами. Вони містять всередині корпусу спеціальні картриджі з картону, який очищає повітря.

При використанні у фільтрі картриджа, випущеного відомою німецькою компанією «Hollingworth & Vose», можна не сумніватися, що величина чиниться опору вхідного повітря становитиме не більше ніж 0.6%. Це необхідно, щоб заощадити на паливі. Тут слід зазначити пряму залежність. Чим більш низький показник має опір фільтра, тим більшу потужність отримає двигун. Так в спортивних автомобілях використовуються фільтри, що володіють нульовим опором. Однак навіть при використанні самих «простих» типів повітряних фільтрів, зі значенням опору 0,6%, не відбувається зниження потужності силового агрегату, звичайно, якщо вони не забруднені і не потрібна заміна повітряного фільтра.

Сухі повітряні фільтри бувають з різною формою і діаметром. Сьогодні можна зустрітися з трикутними, круглими і квадратними повітряними фільтрами, які схожі однією властивістю. Ними запобігається проходження неочищеного повітря в камеру згоряння, що виходить завдяки наявності між корпусом і картриджем спеціального ізолюючого матеріалу, який називається пластизоль, який не дозволяє неочищеному повітрю опинитися в повітряній системі силового агрегату. При використанні сучасних повітряних фільтрів водієві не обов’язково постійно стежити за станом картриджа. Необхідно лише подбати про заміну такого фільтра через 15-20 тис.км пробігу. Тоді можна бути впевненим, що двигун буде дихати вільно. Звичайно, при експлуатації транспортного засобу в умовах, де спостерігається висока забрудненість повітря (наприклад, в пустелі), картридж в сухому повітряному фільтрі слід міняти частіше.





Більше новин


Прокоментуй новину