Заміна рульової тяги

Найпроблемніші ділянки для рульового управління в цілому – це кермові тяги і наконечники. Ці деталі зношуються найчастіше, а пов’язано це зі статком, який має дорожнє покриття. Нормальна робота рульових тяг залежить від манери водіння використовуваного водієм. У випадку досить різкої зміни напряму руху, на тяги буде надана підвищене навантаження, яка поступово призведе до поломки цього вузла. Звичайно, витрати на заміну рульової тяги не так високі, але навіщо платити, якщо замінити рульову тягу можна самостійно? На етапі діагностування проблем, пов’язаних з несправністю рульового управління, труднощів виникнути не повинно. Будь автовласник відразу відчує нестандартну поведінку свого авто під час руху. Можна провести діагностику для визначення можливих неполадок рульового управління, під час стоянки можна покрутити кермом і перевірити адекватність реагування коліс на ці рухи.

Також можна оглянути і оцінити стан пиляків. При наявності на них тріщин або серйозних ушкоджень, їх треба замінити. При стандартному ремонті рульової тяги здійснюється її повна заміна або іноді змінюється наконечник рульової тяги. Це пов’язано з тим, що сам тяга ламається рідко. Враховуючи це, головний напрямок ремонту повинно перейти на наконечники і зміну пиляків. Якщо заміна рульової тяги є гострою необхідністю, то роботу можна без проблем виконати самостійно. Проблеми полягають лише в тому, що треба дбати про збереження сходження коліс в початковому стані. Якщо зробити все правильно, цей момент не повинен викликати труднощів, в іншому випадку, або в цілях профілактики не завадить записатися в СТО на перевірку сходу-розвалу коліс.

Основні інструменти для цього виду ремонту: знімач і накидний ключ. Перед початком ремонту, при якому передбачається замінити рульову тягу, автомобіль необхідно розташувати на оглядовій ямі. На наступному етапі знімаються гайки, якими закріплені наконечники. Далі знімачем наконечники видавлюються з петель, і пильовик переміщається до наконечника. Це потрібно, щоб потім можна було послабити контргайку, використовувану в якості з’єднувального елемента між рульовою рейкою і тягою. Цим процедура зняття однієї тяги закінчується і можна починати знімати іншу. Щоб не відвідувати автосервіс для регулювання розвалу і сходження, треба попередньо виміряти довжину, яку має стара тяга, і встановити аналогічну на новій тязі. Заміна наконечника рульової тяги – це теж не дуже трудомісткий процес. Основним завданням є підрахунок оборотів, які треба виконати, щоб відкрутити наконечник. Ця умова потрібно дотримуватися, що не виникло проблем при установці сходження коліс. При установці нового наконечника, треба зробити те ж кількість оборотів, яке було підраховано під час зняття старого.





Більше новин


Прокоментуй новину