Правила буксирування автомобіля

Найдоступніший і нерідко використовуваний метод буксирування – на еластичною зчепленні, в народі – за допомогою мотузки. В якості мотузки краще застосовувати трос, зроблений з поліпропілену. Він легкий, надійний, витримує ривки, в порівнянні з іншими не боїться наїздів. Також можна використовувати ремені схоронності.

Залізним тросом для транспортування кара на даний момент практично не користуються. У порівнянні з іншими, він дуже грубий. При помилковому зверненні, ним можна відірвати буксирувальні петлі, а якщо розірветься – як мінімум вм’ятини на капоті вам забезпечені. Щоб запобігти таким обтяження, скористайтеся таким прийомом: якщо доводиться тягнути легковик, простягніть два троси в використовувати шину і, склавши кожен вдвічі, зафіксуйте на карах. Шина в даному варіанті виконує функції проміжного ланки (амортизатора).

З мотузками ми визначилися. Зараз потрібно розібратися, за що їх надійніше закріпити.

На машинках, в яких завчасно передбачені буксирувальні петлі – за їх і чіпляємося. В іншому випадку – за сережку ресори або кронштейн реактивної штанги, якщо він доступний.

Способів закріплення буксирів незліченна безліч, але всі вони зобов’язані відповідати одному вимогу – не повинно бути самовільного роз’єднання зчіпки. Великий плюс, якщо мотузка забезпечена карабінами. Ключі і монтування, застосовувати як стопора не раджу – може розчепитися на першому ж перехресті.

Наостанок хочу додати, що на успішність буксирування на еластичною зчепленні диявольськи впливає спрацьованість пари, якій, судячи з усього у вас нету. Раджу завчасно визначиться, як і в якій формі, ви будете обмінюватися інформацією. Або це будуть покажчики поворотів, різні жести, звуковий сигнал, підморгування ліхтарями і т.д.

У теорії все вивчити неймовірно, але якщо ви будете дотримуватися деяких правил, то все буде нормально. Головне верховодили водящего кара – плавне прискорення і гальмування. Вірно розцінювати дорожню ситуацію з урахуванням буксируемого кара не завадить. Функції веденого – утримувати трос натягнутим, дивитися за ліхтарями водить, щоб не втратити час гальмування.


Не пропустіть