Як працює система екстреного гальмування?

Всі знають, що гальмування електронними системами здійснюється більш ефективно і швидко, ніж людиною. Яскравий представник цих систем є brake assist (система екстреного гальма). Хоча більшість фахівців і інформаційних джерел не схвально відгукуються про цю систему за статистикою наявність цієї опції в автомобілі значно зменшує кількість аварій. У багатьох випадках водіями або занадто пізно натискається педаль гальма, або передається недостатньо зусилля на неї, що призводить до аварій. Система екстреного гальмування створена для цих випадків. Завдяки їй до 15% -20% скорочується гальмівний шлях за заявами виробника. Як будь-яка інша електронна система, вона має електронний керуючий блок, а також датчики, якими здійснюється передача необхідних даних блоку.

Тому, коли водієм різко вичавлюється педаль гальма, відбувається спрацьовування датчик, яким відправляється інформація в блок про загрозу, а блоком відповідно збільшується зусилля гальм шляхом передачі на супорт більшого тиску. За цим принципом працюють класичні системи екстреного гальмування. Існують різні види систем гальмування типу brake assist. Кожним автовиробником в прагненні зайняти певну нішу в сфері розробок для автомобілів, всіляко модернізуються стандартні пристрої. Так, наприклад, компанія Вольво розробила спеціальну систему екстреного гальмування, призначену для умов міста. Її спрацьовування відбувається навіть коли машина їде на швидкості 30 км / год, і забезпечується повна підтримка водія. Компанією Мерседес деякі автомобілі свого виробництва оснащує датчиками, якими здійснюється передача даних про перешкоди наявних спереду. Завдяки цьому автомобілем проводиться самостійне гальмуванні перед виникаючої загрозою.

Компанією Тойота був обраний дещо інший шлях, що полягає в поєднанні роботи системи і навігаційних додатків. Спрацьовування системи brake assist відбувається перед світлофором, при порушенні автомобілем швидкісного режиму, або спробі проїзду червоного світла. Як видно, способів реалізувати цю систему досить багато. Ця система не є черговим маркетинговим ходом компаній, для отримання більшого прибутку, від підвищення вартості автомобіля. Ця система насправді є дуже корисною і сприяє зміні статистики ДТП в кращу сторону. При випробуваннях на полігоні вдалося з’ясувати, що гальмівний шлях скорочується до 10%. Цього цілком достатньо, з урахуванням, того що іноді під час гальмуванні не вистачає лише пари сантиметрів, щоб можна було не зачепити перешкоду.





Більше новин


Прокоментуй новину