Пристрій і робота гальмівної системи

Гальмівна система призначена для швидкої зупинки та зниження швидкості автомобіля, а також, щоб утримувати його на місці при стоянці. Сучасні автомобілі обладнується робочої і допоміжної, стоянкової, а також запасний гальмівними системами. Робоча гальмівна система знижує швидкість руху автомобіля до його повної зупинки незалежно від швидкості автомобіля, навантажень і ухилу дороги. Гальмівна система утримує нерухомо автомобіль на горизонтальній частині дороги або її ухилі. Запасна гальмівна система потрібна для плавного зниження швидкості рухомого автомобіля і для його зупинки, у разі відмови робочої системи. Допоміжна система призначена для підтримки у автомобіля постійної швидкості при його русі на затяжних спусках доріг, з метою знизити навантаження на робочу гальмівну систему при довгому гальмуванні. Загалом можна сказати, що гальмівна система складається з гальмівних механізмів, а також їх приводу.

При роботі системи гальмівний механізм перешкоджає обертанню коліс і в результаті цього між дорогою і колесами виникає гальмівна сила, яка зупиняє автомобіль. Розміщуються гальмівні механізми безпосередньо на задніх і передніх колесах автомашини. Гальмівний привід зусилля від ноги водія передає на гальмівні механізми. Складається привід з головного гальмівного циліндра з педаллю, гідровакуумного підсилювача, а також трубопроводів з’єднують їх, які заповнені рідиною. При натисканні на гальмівну педаль поршень головного циліндра здійснює тиск на рідину, яка в свою чергу перетікає до гальмівним механізмам коліс. Оскільки дана рідина практично не стискається, то, перетікаючи до гальмових механізмів по трубках, вона зусилля натискання передає. Гальмівні механізми це зусилля перетворять в опір обертовим колесам, і так настає гальмування.





Більше новин


Прокоментуй новину