Системи повного приводу

Система повний привід, приносить позашляховиків і кросоверів величезну популярність серед автолюбителів. Адже існує мало легкових автомобілів, які оснащені повним приводом, а позашляховики всі мають повний привід. Системи повного приводу поділяються на три типи, залежно від способу функціонування. Перший тип – підключаються системи, другий – постійні, треті – тимчасово підключаються. Кожен тип має свої характерні особливості. Постійні системи повного приводу мають дещо менший термін експлуатації, це пов’язано з тим, система не оснащена міжосьовим диференціалом. На таких системах використовується – важіль роздавальної трансмісії, який призначений для важкопрохідної місцевості, але варто обмовитися, що здійснюється даний процес тільки на маленькій швидкості.

Існують моделі, у яких привід включається за допомогою ручки, яка розташована на маточинах передніх коліс. Моделі автомобілів, які оснащені постійної повнопривідною системою, мають міжосьовий диференціал, який дає можливість машині рухатися, в режимі повного приводу, на будь-якій місцевості. Даний механізм розподіляє дію на привід машини, залежно від місцевості, а точніше від того на який привід виявляється більший вплив. Даним приводом оснащені всі моделі, що мають систему 4 × 4. Компанії, що мають найзнаменитіші автомобілі даного класу – Audi і Subaru.

Що стосується радянських позашляховиків, то явним представником системи повного приводу є – позашляховики УАЗ. Абсолютно всі машини даного напрямку оснащені однією із систем повного приводу. Тимчасово подключаемая система повного приводу встановлена ​​на новітніх автомобілях. Суть системи полягає в тому, що залежно від навантаження на привід, водій сам може перемикати систему приводу.





Більше новин


Прокоментуй новину