Пристрій головного гальмівного циліндра

На сучасному автотранспорті як правило встановлюють двосекційний головний циліндр. Кожна з вищезазначених секцій обслуговує свій гідравлічний контур. Якщо автомобіль передньопривідною, то в цьому випадку в контур об’єднає ліве заднє колесо і переднє праве. Для іншого контуру – все з точністю до навпаки. Що стосується задньопривідних автомобілів, т о там гальмівна система побудована інакше. Тут кожен з контурів обслуговує тільки задні, або тільки передні колеса. Головний гальмівний циліндр закріплюється на кришці підсилювача гальм. Над циліндром розташований спеціальний бачок з двох секцій, він вміщує в собі гальмівну рідину, також він з’єднаний з секціями головного циліндра. Бачок потрібен для наповнення гальмівної системи рідиною у випадку невеликих втрат (випаровування, витік).

Стінки у бачка прозорі, що дозволяє контролювати рівень залитої гальмівна рідина. Майже завжди в бачок встановлюється спеціальний датчик який також контролює рівень рідини. Якщо рівень опускаеться до критичного, на панелі приладів загоряє спеціальна сигнальна лампочка. У корпусі головного гальмівного циліндра розташовані тандемом (один за одним) два поршні. Перший поршень встановлений вільно, у другій впирається шток вакуумного підсилювача гальм.

Ущільнення поршнів в циліндрі виконано за допомогою манжет. Утримання і повернення поршнів в їх вихідному положенні забезпечують дві поворотні пружини. При гальмуванні вищезгаданий шток штовхає поршень. Рухаючись по циліндру поршень повністю перекриває компенсаційний отвір. В результаті цього, тиск в контурі зростає. Під дією тиску починає переміщатися другий контур, в ньому теж починає рости тиск. Через пропускне отвір в порожнечі, що утворилися надходить гальмівна рідина. При закінченні гальмування вищезгадані поршні повертаються у вихідне положення.


Не пропустіть