Автоматична коробка передач

По-1-х, йде вийняти щуп для перевірки рівня масла в автомат-коробці. Капніть трошки масла із щупа на серветку і понюхайте. Якщо масло має різкий неприємний запах (схожий на запах паленого зчеплення), коробка відчувала потужні перевантаження, внаслідок чого ж підгоріли фрикціони. Якщо масло має запах, схожий на запах протухлої риби, це розмовляє про великого терміні експлуатації трансмісійного масла. Зверніть увагу на колір масла і наявність у ньому дрібної стружки та інших сторонніх часток. Рідина повинна бути червонуватого кольору. Якщо масло має коричневий або сіруватий відтінок, це також розмовляє про великого терміні його експлуатації та ймовірних недоліках коробки.

Рівень масла перевіряється лише при працюючому двигуні. Зазвичай, на щупі є відмітки «мінімум» і «максимум». Якщо води мало, йде пошукати місце, звідки вона витікає. Якщо слідів течі не видно, перевірте систему охолодження кара. У майже всіх машин система охолодження двигуна пов’язана з автоматичною коробкою. Зустрічаються випадки, коли масло з коробки потрапляє в систему охолодження. Це надзвичайно жваво призводить до перегріву мотора.

Перед покупкою машинки на автоматі неодмінно зробіть тестовий заїзд. Утримуючи гальмо, переведіть важіль коробки в положення «D». Передача зобов’язана включатися негайно і м’яко. Машинка трошки присяде, її начебто потягне вперед. Якщо після перекладу важеля в положення «D» йде затримка, то це говорить про знос деталей АКПП. Якщо передача включається з ударом, скреготом або іншими звуками, сходу прикидайте, що коробку доведеться лагодити або поміняти.
Якщо з режимом «D» все нормально, переводимо важіль в подальшу позицію «N». Машинка зобов’язана тут же «розслабитися». Після цього перевіряємо режим заднього ходу «R». Методологія точно така ж, як і при режимі «D» з тією лише різницею, що машинку волочить тому. Затримки, удари і сторонні звуки розмовляють про несправності автомата.

Неодмінно перевірте коробку в русі. При плавному розгоні до 60 км / год має відбутися як мінімум два перемикання (з першої передачі на другу і зі другий на третю). Перемикатися передачі зобов’язані м’яко, плавно, ударів і сторонніх звуків. Якщо при русі на швидкості 60 км / год різко натиснути газ, коробка зобов’язана переключитися назад на знижену передачу. Якщо цього не відбувається – коробка несправна. Зупиніться і пробуйте різко рушити. Якщо помітите, що на який-небудь передачі обороти мотора ростуть живо, а машинка розганяється повільно – це пробуксовка передачі.

Ремонт АКПП надзвичайно дорога і трудомістка процедура. Всі роботи по збірці зобов’язані проводитися в «стерильної» кімнаті. Неважливо яка піщинка або волосся при попаданні в коробку може привести її до виходу з ладу.
Як вказує практика, відремонтовані коробки живуть недовго. Тому від покупки б / у кара з несправною АКПП краще відразу отрешіться


Не пропустіть