Просте пояснення типів АКПП

Для початківців водіїв буває складно розібратися з пристроєм даного виду транспорту, що, в принципі, не дивно – він напханий всілякими механізмами, і якщо ви не технік за складом розуму, то великовагові пояснення вам дадуться дуже складно. Тому постараємося дуже просто визначити – що таке автоматична коробка, і які її види існують.

Автоматичній коробці передач можна дати різні визначення, але якщо не заглиблюватися в подробиці, то можна просто сказати, що «автомати» покликані полегшити життя автомобілістам. Тому що з ними водієві не доведеться самостійно вичавлювати зчеплення і згадувати тонкощі перемикання передач – пристрій сам це зробить.

Є три різновиди автоматичних коробок передач:

гідротрансформаторним
роботізорванная
варіатор

Гідротрансформаторним коробку можна назвати «класикою», так як вона перша з усіх набула особливої ​​популярності. Механізм її складається з самої коробки і гідротрансформатора, звідси і така назва. Її особливість полягає в тому, що у неї немає жорсткого зв’язку з двигуном, від якого надходить крутний момент. Звідси і очевидний плюс – більш плавне перемикання, і менше навантаження на силовий агрегат. Однак є й недоліки: збільшена витрата палива, потрібна обережність в експлуатації в складних умовах.

Роботизована коробка передач має іншу будову, але теж полегшує автомобілісту керування автомобілем. У ній зчеплення вичавлюють спеціальні пристрої актуатори. Особливість даної трансмісії полягає в тому, що її може керувати як водій, так і електроніка. Проте їх бажання не завжди збігаються. Плюси «робота» полягають у тому, що він економічно витрачає паливо, його експлуатація обходиться дешевше, а сама конструкція досить проста і надійна. З недоліків потрібно виділити провали в потужності, через які під час розгону автомобіля він, як і з «механікою», розганяється скачками. Однак інженери вже вдосконалили конструкцію – тепер у роботів з двома зчепленнями перемикання передач відбувається за мілісекунди.

Варіаторная коробка передач відмінно підійде для тих, хто любить спокійну врівноважену їзду. Управляє трансмісією електроніка, водієві нічого не залишається робити, окрім як дивуватися плавності перемикань передач. Які, до речі, лише умовні. Ця коробка не схильна провалів, вона позитивно позначається на терміні експлуатації двигуна, економічна і забезпечує гідну динаміку. Хоча любителям спортивної їзди все одно не підійде – при старті вона програє своїм конкурентам. Ще одним мінусом є дорогий ремонт.





Більше новин


Прокоментуй новину