Що робити, якщо автомобіль «з’їдає» іржа

0

Іржа – один із найлютіших ворогів автомобіля, пише avtoblog.ua.

Її поява завжди раптова, ніколи не радує і завжди пов’язана з витратами. Везе власникам різних «Ленд-Ровер» і «Ауді», у них кузова бувають алюмінієвими, іржі можна не боятися. Але більшу частину машин, як і раніше, роблять із заліза, а воно може «зацвісти». Причини тут три: погане залізо, низька якість збірки і різні пошкодження.
Серед ненових машин найбільш стійкими до корозії є японські і німецькі, слідом йдуть корейські і авто інших європейських марок.

Але головне зло – це погодні умови. Температура бігає туди-сюди, через що на кузовах з’являється конденсат. Автокосметика допомагає, але не захищає повністю. Варіанти профілактики – два. Перший: після кожного миття при сонячному світлі уважно оглядати кузов на предмет появи сколів фарби. Ледве знайшли – відразу підфарбовуйте. Не чекайте, коли пошкодиться захисне покриття металу, і він почне ржавіти. Для цього є спеціальні набори для підфарбовування відколів, у них навіть тони розподілені за фірмовими кольорами автовиробників, підбираються за VIN-номером машини. Коштує такий набір в межах 500 гривень, продається в автомагазині або інтернеті. Другий спосіб дорожчий, але ефективніший: обтягнути слабкі місця захисною вініловою плівкою. Це стосується капота, кришки багажника, даху.

Як бути, якщо іржа вже з’явилася?

Якщо є невелика пляма іржі на емалі, її потрібно зачистити наждачним папером до металу. «Кратер» вогнища корозії під фарбою завжди більше плями зовні. Якщо він менше 5-копійчаної монети, можна відремонтувати точково. Зачищений фрагмент потрібно обов’язково знежирити засобом на основі гасу. Потім, оклеївши по контуру паперовим скотчем, нанести ґрунтовку з балончика і акуратно підфарбувати. Якщо вогнище іржі більше – потрібно перефарбовувати всю деталь, інакше сліди ремонту будуть дуже помітні.

Дорого, багато

Якщо ви хочете утримувати машину в ідеальному стані, то будь-який ремонт корозії буде пов’язаний з перефарбування деталі цілком або навіть заміною її. Справа дорога – 2-3 тисячі гривень тільки за малярні роботи. Якщо міняти кузовну деталь, розбіг цін величезний – від тисячі за деталь для вітчизняної машини до десятків тисяч за деталі іномарок. Умільці давно навчилися усувати навіть сліди наскрізної корозії, але це обман, а не ремонт. Так роблять, щоб позбутися від машини. Для себе автомобілі зазвичай ремонтують повноцінно.

А відтерти вийде?

Вийде. Сліди рудих плям з хромованих деталей зникнуть, якщо протирати їх розчинами «Антиржавчина» з господарських магазинів. Прямо на очах почервоніння зникає. Але якщо придивитися, будуть видні «зерна» маленьких дірочок на блискучому покритті. Згодом хром навколо них буде здуватися і сходити шматками. Тому не чекайте появи слідів «цвітіння» – хром потрібно регулярно натирати спеціальними складами з автомагазинів. Вічним він від цього не стане, але стійким залишиться довше.