Чим гарний турбодизель?

Починаючи з 2006 року, приблизно 50% купуються нових автомобілів в Європі становили турбодизельні автомобілі. Популярність цього типу автомобіля зросла через удосконалень, які дають економію палива, шумозаглушення, усунення вібрацій і жорсткості. Більш уважний розгляд дизельного двигуна дозволяє дізнатися, що у нього є менший діапазон робочих оборотів: від 1000 до 5000 оборотів в хвилину для серійних моделей. Це робить його ідеальним для турбонаддува, так як турбо не вимагатиме багато часу, щоб змінити швидкість. Турбоінерціонность зменшується, а ефективність значно поліпшується в турбодизельним двигуном. Так як дизельні двигуни потребують великої кількості стисненого повітря для забезпечення запалювання, немає ніякої потреби в клапанах скидання тиску, які дають додаткову вартість.

У дизельних автомобілів немає дросельних заслінок, які закриваються, коли автомобіль зменшує швидкість через перемикання передачі. Основна функція клапана скидання тиску для управління бензиновим автомобілем – служити обхідним пристроєм для скидання додаткового тиску, який виростає внаслідок закриття дросельної заслінки. Цьому стислому повітрю при дуже високій температурі, потрібен вихід, інакше він повернеться і, в кінцевому підсумку, зашкодить двигун. Дизельним автомобілям не потрібен клапан скидання тиску, тому що їхні двигуни створені, щоб використовувати високотемпературний стиснене повітря. Продуктивність у турбодизеля набагато краще, тому що в ньому практично не існує інерційності при перемиканні наступної передачі.

У бензиновому двигуні клапан скидання тиску затримує наступне перемикання передачі. З точки зору економії палива, турбодизельні автомобілі набагато ефективніші. Ці автомобілі можуть отримати таку необхідну потужність без зайвого витрати палива. Воно ефективно спалюється на підвищених швидкостях і дозволяє досягти оптимальної потужності. У дизельних автомобілях додатковий стиснене повітря, що збільшує швидкість руху, подається в двигун за допомогою турбонагнетателя. Додаткове навантаження на дизельний двигун вимагає більш якісних циліндрів. Збільшення згоряння палива і висока температура створюють підвищений тиск і температуру вихлопних газів, що дозволяє збільшити швидкість. При використанні турбонагнетателя повітря подається примусово, у зв’язку з чим в двигун потрапляє додаткова кількість суміші стисненого повітря з паливом. Тому при згорянні збільшується обсяг сгораемого палива і утворився газ буде займати більший обсяг і, відповідно, виникне велика сила, що давить на поршень.

Турбодизельні двигуни використовувалися в легенях вантажівках у 1990-их в Сполучених Штатах Америки. Протягом того часу у дизельного палива був високий вміст сірки, що викликало багато проблем з викидами, саме ця проблема і була причиною, чому багато седанів, універсалів і хетчбеків, у яких є дизельні двигуни, продавалося в малих кількостях. У 2006 році на ринку з’явилося дизельне паливо з ультранизьким вмістом сірки, і виробники почали виробляти турбодизелі, які працюють на цьому новому виді паливі, приділяючи велику увагу зниженню шкідливих викидів. Турбонаддув також залежить від автомобіля, який постійно змінюється. Зверніть увагу, що турбонагнетатели збільшують продуктивність двигуна, а це означає підвищення температури в ньому. Електроніка автомобіля, оснащеного турбодизельним двигуном, повинна добре контролювати режими роботи, щоб протистояти високій температурі.





Більше новин


Прокоментуй новину