Як розтоновувати заднє скло

Розтонування автомобільних стекол – це процес, зворотний тонуванню. Іншими словами, це видалення зі стекол старої тонувальної плівки. Як розтоновувати заднє скло, і яким чином це робиться, ми і спробуємо розібратися. Але для початку трохи історії.

Історія появи тонованих стекол.

Тонованими стеклами давно вже нікого не здивуєш. А адже колись це було рідкістю навіть для заможних громадян. Сучасні способи нанесення тонування значно відрізняються від перших своїх аналогів. Спочатку тонування проводилася за допомогою спеціального напилення на скла. Потім з’явилася найперша тонировочная стрічка. І вже набагато пізніше тонування стекол автомобіля перетворилося на звичайну процедуру, яку зможуть виконати практично в будь-якому автосервісі.
Перша тонування з’явилася ще на початку вісімдесятих років минулого сторіччя. Вона була призначена для простого затемнення скла автомобіля. За бажанням автовласника на внутрішню поверхню скла за допомогою спеціального розпилювача наносилася фарба. Така тонування виходила дуже недовговічною і її доводилося постійно оновлювати.
Сучасні способи тонування помітно перевершують своїх попередників. Вона досить довговічна, не піддана впливу зовнішніх факторів, стійка до механічних впливів.

Для чого необхідно розтоновувати автомобіль.

Тоніровочную плівку все ж доводиться іноді видаляти. З часом плівка може вигоріти на сонці. Так само з часом на плівці можуть з’явитися некрасиві подряпини або бульбашки повітря. Все це не кращим чином позначається на зовнішньому вигляді автомобіля.
Необхідність розтоновувати заднє автомобільне скло виникає і при пошкодженні, або неправильної роботі обігріву. Щоб дістатися до ниток розжарювання, тонування доведеться зняти, адже нитки знаходяться безпосередньо під нею.
У деяких випадках тонування знімають для заміни її на більш світлу. Зрештою, тонування може просто набриднути своєму власникові. Про те, як розтоновувати заднє скло, ми поговоримо нижче.

Інструмент для розтонуванням стекол.

Для видалення тонування з заднього скла вам знадобляться:

балончик зі складом для зняття клею, що залишилося після зняття плівки.

канцелярський ніж або лезо бритви.

розчинник (“Уайт-спірит”).

чисті ганчірки.

Приступаємо до роботи. Як розтоновувати заднє скло автомобіля.

Так як на задньому склі автомобіля розташовані нитки обігріву, то при розтонування можуть виникнути деякі складності. Справа в тому, що визначити механічну міцність таких ниток під плівкою не представляється можливим, ні візуально, ні за допомогою будь-яких приладів. Так як тонувальна плівка наклеєна поверх струмопровідних елементів, існує ймовірність пошкодження деяких з них. Тому краще всього звернутися до професіоналів.
Але бувають випадки, коли немає можливості залучити до роботи фахівців. У такому випадку, приготувавши все необхідне, можна приступати безпосередньо до розтонування. Насамперед необхідно знайти край самої плівки. Акуратно піддягаємо його лезом або ножем. Починати краще всього з кута. Створивши зазор між тонировочной плівкою і склом, акуратно захоплюємо плівку пальцями. Міцно вхопившись за плівку, починаємо повільно тягнути її вниз і трохи на себе. Не потрібно поспішати, ніж плавніше це робиться, тим менше шансів пошкодити нитки розжарювання. Якщо плівку видаляти різкими рухами, то існує шанс її порвати. У такому випадку весь процес доведеться повторити з самого початку.
Для кращого відділення плівки від скла можна нагріти її за допомогою будівельного фена. З відстані приблизно 20 см. На невеликій температурі прогріваємо скло, не затримуючись довго на одному місці. Але будьте гранично уважні – при занадто сильному нагріванні скло може тріснути.
Прибравши всю плівку зі скла, приступаємо до видалення залишків клею. За допомогою балончика зі складом для зняття клею змочимо всю поверхню скла. Тепер необхідно почекати хвилин п’ять для того, щоб клей розмокнув. Після цього його досить легко видалити тканиною, змоченою “Уайт-спіритом”. У важко доступних місцях можна акуратно зчистити залишки клею за допомогою канцелярського ножа. Всю увагу слід приділити обігріву заднього скла – нитки нагріву ні в якому разі не повинні постраждати.
Решта маслянисті розлучення легко забираються будь-яким засобом для миття вікон і чистою серветкою.

Поради бувалих.

Деякі автолюбителі, які самостійно проводили розтонування, рекомендують використовувати замість “Уайт-спіриту” звичайний розчинник. Але в цьому випадку будьте вкрай уважні – при попаданні розчинника на обшивку можна її зіпсувати.
Більшість професіоналів рекомендують під час розтонуванням заднього скла включити його обігрів. Це сприяє кращому відділенню клею від скла. Так само, під час відділення плівки від скла, рекомендується постійно підігрівати плівку будівельним феном.

Наслідки неправильного розтонування автомобільних стекол.

При неправильної розтонування існує ймовірність пошкодити поверхню скла. Працюючи ножем або лезом, можна ненавмисно подряпати скло або пошкодити нитки розжарювання. У такому випадку скло доведеться замінити.
Крім того, є ймовірність пошкодити обшивку салону, порізавши її або заляпавши “Уайт-спіритом”. Подальший ремонт обійдеться вам у копієчку. Тому, якщо ви не впевнені, що зможете якісно провести розтонування самостійно, найкраще звертайтеся в найближчий сервісний центр.





Більше новин


Прокоментуй новину