Як затонувати заднє скло

Тонування задніх стекол захищає пасажирів від яскравого сонячного світла, благотворно впливаючи на очі, зміцнює поверхню стекол і не дозволить розсипатися при зіткненні. І якщо ви цінуєте комфорт не тільки свій, а й пасажирів, то затонувати задні стекла справа честі кожного водія.

Отже, скільки коштує затонувати заднє скло?

Це перше питання, яке виникає після прочитання цих рядків. Звичайно ж, все залежить від марки автомобіля, але в середньому ціна коливається від 850 рублів до 3500 рублів. Так само на вартість впливає обрана вами плівка, точніше її виробник. Найбільш популярними є плівки фірм Llumar, SunTek, American Standard Window Films, Johnson Window Films і Infinity. Це хороші американські плівки, які зарекомендували себе серед автолюбителів. Найбільшого поширення на російському ринку отримала плівка Llumar. Відповідаючи на запитання, скільки коштує затонувати заднє скло плівкою Llumar можна навести такі цифри, в Москві і Московській області вони коливаються від 2000 до 3500 рублів. Тонування американськими плівками забезпечує односторонню видимість, а це, значить, захищає салон вашого автомобіля від сторонніх очей. Більш точну інформацію, про те, скільки коштує затонувати заднє скло, задню півсферу або всі стекла авто по колу вас проконсультують в автомобільних сервісних центрах, де надається ця послуга. Так само є плівки китайського виробництва, але автолюбителі більшості форумів дають про неї негативні відгуки, кажучи, що вона швидко вигорає, відклеюється і рветься.
Скільки коштує затонувати заднє скло

Крім сервісних центрів, ви можете самостійно затонувати своє авто.

Для цього необхідно оглянути скло на наявність нерівностей, видалити їх, якщо такі є і ретельно промити зсередини. Краще заздалегідь намалювати лекало, тобто перемалювати форму заднього скла на кальку або папірусова папір. Потім, викроївши плівку з цього лекалом можна приступати безпосередньо до тонування. Зовні прикладається плівка до скла і нагрівається потужним феном, після того як плівка прийме форму скла, необхідно перенести її всередину. Розпорошивши рясно мильний розчин на верхній частині скла, відокремлюємо плівку від захисного шару на третину і теж зволожуємо. Тепер необхідно прикріпити її до скла, поступово зволожуючи за допомогою розпилювача, змочувати необхідно і плівку і скло. Видаливши залишився захисний шар, прикріплюємо всю тонування до скла. Тепер поки вона ще волога можна підкоригувати її розташування. Потім, використовуючи гумову лопатку необхідно розгладити плівку. Починати краще знизу, від центру до боків розгладжують рухами. Розгладивши плівку повністю, переконайтеся, що вона добре приклеїлася по краях, щоб уникнути надалі її відклеювання. Якщо з’явилися пухирці повітря, не зневіряйтеся, розгладжуйте гумової лопаткою. Для найкращого приклеювання плівки можна використовувати мильний або клейовий розчин.

Якщо ви не впевнені у своїх силах, то краще звернеться до професіоналів або використовувати альтернативні способи тонування.

Ними є шторки, сітки і знімна тонування. Шторки є функціональним елементом декору. Випускаються в різних колірних гамах і прості в установці. З мінусів можна відзначити утруднену видимість при їх використанні.

Сітка кріпиться на ущільнювач біля скла, і не перешкоджають відкриттю вікон. Зовні виглядають дуже естетично і добре захищають від сонячних променів. До недоліків можна віднести блікованіе сітки під певним кутом.

Знімна тонування, звана в народі «липучка» являє собою затоноване поліефірне скло, або затоновану м’яку прозору основу (100мкм). У першому випадку тонування кріпиться на двосторонній скотч, а в другому випадку має постійне клейове покриття. І той, і інший варіант можна використовувати багаторазово. В основному застосовуються на передніх стеклах, але як альтернативу тонировке можна використовувати і на задній півсфері. Зовні від тонованих стекол не відрізняється, але за ціною набагато дешевше, до того ж є можливість при необхідності швидко зняти тонування. Істотними мінусами є те, що створюється відблиск на сонці і за рахунок неповного старанності до скла спотворюється вид з салону. До того ж знімна тонування швидко дряпається, втрачає свій естетичний вигляд і виглядає на сонці дзеркальною.

Підводячи підсумки вище описаного, напрошується висновок, що тонування задніх стекол необхідне і серйозний захід до якого потрібно підійти відповідально. Оскільки тонування це не тільки тюнінг авто, але і комфорт для водія і пасажира. Тому якщо ви зважилися на тонування, використовуйте якісні матеріали, щоб уникнути утрудненого огляду доріг.





Більше новин


Прокоментуй новину