Датчик світла як встановити

Всі про датчик світла: як встановити та вибрати.

Підвищений комфорт автолюбителя – це мінімальні зусилля на роздуми в процесі керування автомобілем. Однією з популярних ідей тюнінга є вирішення двох питань: як вибрати датчик світла і як встановити на автомобіль своїми силами. Завдяки позитивному вирішенню цих питань контролювати освітленість буде корисний девайс: автоматично вмикати / вимикати світлове освітлення без участі власника ТЗ.

Датчик світла: як з’явився корисний девайс в автомобілі?

Датчик не відноситься до виключно автомобільному винаходу, але першим почав використовувати корисний девайс автоконцерн Mercedes-Benz в перших поколіннях моделі Actors. Метою застосування датчика світла в будівельному вантажівці було виключити відволікання уваги водія на включення світла в темний час доби. Тому ідея застосувати датчик світла і як встановити на автомобіль належить німецьким автовиробникам. У житті людей першими примітивними датчиками були пристрої, які реагували на силу, а сучасний асортимент – це комплекс автомобільної безпеки з основними функціями:

мінімізація аварій (зниження відволікання водія);

підвищення видимості в умовах яскравого світла;

підвищення ергономіки та естетики сприйняття візуальної інформації;

автоматичний контроль освітленості;

контроль автоматичного освітлення (в салоні, фари);

розрізнення інфрачервоного і видимого випромінювання.

При виборі комплексу Sun load sensors і вивчення питання датчик світла як встановити на автомобіль досягається контроль сонячного освітлення при автоматичному включенні систем опалення, кондиціонування, відкриття / закриття люка. Детектування світла датчиками формату RGB здійснюється фототранзистором або фотодиодом з певним набором характеристик: точність, надійність, спеціальні можливості, доступна ціна.

Розвиток FRD-LCD-технологій дозволило істотно спростити життя автолюбителів і підвищити безпеку за рахунок мінімального відволікання водія на ручне включення підсвічування. Крім того, сучасний автолюбитель позбавлений необхідності розбирати екранні і клавішні функції, так як підсвічування автоматично буде використовуватися в потрібний час: в умовах слабкого освітлення, темряви. При денному світлі – автоматично відключатися.

За результатами опитування NHTSA в 1996 році статистика аварій через абстрагованості водія становила до 30%, а в 2002 році статистика відволікань представлена ​​картиною:

від 81% – розмова з пасажирами;

66% – заміна CD і перемикання радіостанцій;

26% – розмова по стільниковому телефону;

12% – з’ясування маршруту і розбір карти.

Тому важливість застосування датчиків в автомобільній безпеки зростає розвитком автопромисловості. При виборі датчиків фахівці особливу увагу рекомендують приділити характеристикам: час спрацьовування, программируемость, спектральний діапазон, тип інтерфейсу, чутливість, рівні темнових струмів, механічний кут огляду, похибки і допуски.

Датчик світла: поради по установці.

Сучасний асортимент датчиків забезпечить автоматичне включення / вимикання головного світла і габаритних вогнів і повністю позбавить автолюбителя від необхідності регулювати освітленість при настанні темряви, в’їзді в підземний гараж, тунель, темний двір. При виборі передових систем оптичного зчитування (Premier, Quantoom, Giordon, інші) з обробкою сигналів через мікропроцесор і перетворенням оптичних сигналів в електричні водій може регулювати чутливість і визначати ступінь освітленості.

Перевага передових систем – можливість вибору режиму (ручний, автоматичний), тривалий термін служби, економія акумулятора. Комплектація датчика світла включає дроти, реле, вимикач і блок управління. Процес установки:

1. З’єднання датчика, блоку управління і реле.

Основний блок і вічко датчика кріпиться в салоні. Як правило, датчики розміщуються в тримачі внутрішнього дзеркала заднього виду на лобовому склі. Виробники рекомендують направляти вічко всередину салону, так як при направленні вгору момент спрацьовування не завжди збігається з відчуттям темряви у автолюбителя. Датчик підключається по схемі, що додається.

2. Монтаж проводів за інструкцією.

Можна передбачити оперативне включення / вимикання з використанням кнопки. Для цього необхідно під’єднати кнопку до червоному проводу за інструкцією.

Датчик світла: принцип дії.

Основною функцією корисного девайса є допоміжне управління освітленням. Сенсор світла автоматично включає / відключає фари, активує функцію Coming / Leaving Home і розпізнає день і ніч для побратима – датчика дощу. Умови включення фар:

темрява;

сутінки;

їзда по лісі;

проїзд / в’їзд в тунель.

Конкретні зовнішні умови розпізнаються сенсорикою світла – двома зонами вимірювання освітленості. Безпосередню освітленість оцінює глобальна зона, ділянка дороги перед машиною – передня зона. Залежно від умов, сенсорика вмикає / вимикає фари ближнього світла і габаритні вогні. Стандартне час спрацьовування складає до 2 секунд.

Датчик світла: причини поломки.

Корисні девайси, на думку автоелектриків, не мають властивості ламатися без причини. Винятком є ​​продукція невідомого походження і сумнівної якості. Однак з урахуванням того, що датчик світла істотно знижує ризик виявитися учасником ДТП, економити на такому девайсі вкрай небажано. Спробувати визначити причину виходу зі ладу датчика світла можна за допомогою професійного приладу – DSS, який імітує сигнали і виявляє несправності девайсів. Основні причини поломок датчиків:

заводський брак;

неправильний монтаж;

неправильна експлуатація.

Найпоширенішим видом робіт автоелектрика щодо усунення «поломок» датчика є пошук короткого замикання і обривів в проводці. При цьому доводиться перевіряти весь ланцюжок від реле і блоків запобіжників до електропроводів. Особливість ремонту – пошук може зайняти весь день, а усунення поломки – 5 хвилин. Рідше причиною непрацюючого датчика є вихід зі ладу компонентів генератора: випрямляча, генератора змінного струму, регулятора напруги. Крім того, через зношування втулок і перегріву якоря з часом зменшується потужність стартера, що є причиною згорілого реле.

Корисні девайси: що ще потрібно знати?

Установка датчика світла – не єдине корисне доповнення і спосіб знизити ризик стати учасником ДТП. Завдяки подібним принципам роботи двох датчиків (дощу і світла) виробники девайсів винайшли корисне комбіноване пристрій, який дозволить в автоматичному режимі регулювати не тільки оптику, але й роботу склоочисників. Поєднаний датчик встановлюється там же – на лобовому склі, а для активації роботи комбінованого пристрою досить перевести важіль в авторежим.

Принцип роботи комбінованого девайса полягає у визначенні значень заломлень світла при попаданні крапель, передачі сигналу електронного блоку управління і автоматичному вибору режиму роботи склоочисників. Корисний девайс ще більш ефективний як міра автомобільної безпеки, так як практично повністю виключає людський фактор в управлінні освітленням і забезпечує хорошу видимість.





Більше новин


Прокоментуй новину