Як натягнути карбонову плівку

Як натягнути карбонову плівку коли нету досвіду, давайте розберемося. Обклеювання автомобіля плівкою є одним із способів тюнінгу, причому, найбільш дешевою його різновидом. Так як натягнути карбонову плівку можна в спеціалізованому центрі і самостійно, вибирати її потрібно правильно.

Плівка під карбон.

Плівка карбонова являє собою нитки вуглецю, залиті смолою. Карбон має щільність 1 459кг / м, дуже дорогий, тому, його додають в конструкції, посилюючи основний матеріал. Так як натягнути карбонову плівку можна на частину кузова або укрити його цілком, терміни будуть різними. Повне покриття займе до 5-и днів. Вінілові плівки повторюють лише зовнішній вигляд, додаючи міцності, є декоративними, захищають кузов від дорожніх хімічних реагентів та атмосферних опадів. Так як натягнути карбонову плівку на складні поверхні важко, роботу виконують професіонали. Мономерний вініл прослужить лише рік, але дуже дешевий, литий служить від 3-х до 8-и років, не боїться перепадів температур, набирає міцність протягом двох тижнів після установки.

Оздоблення під карбон.

Використовують плівки під карбон 2D, 3D, у другому випадку поверхня здається багатовимірної. Оклеивать можна всі деталі зовні і всередині. Зазвичай використовують яскраво-синій, яскраво-червоний, коричневий, сріблясто-бронзовий, сріблясто-сталевий, чорний, сріблястий, темно-сталевий, білий і світло-сріблястий колір. Щоб дізнатися, як клеїти плівку 3D карбон правильно, потрібно один раз спробувати самостійно. Спочатку знімають плівку, потім приклеюють два, що залишилися шару і видаляють паперову підкладку. Розгладжується плівка від середини до країв. Стійкий матеріал до солей, кислот слабкої концентрації, алифатическим розчинників.

Інструмент та матеріали для робіт.

З інструментів знадобиться ракель з м’якою насадкою, що не дряпає кути, робоча сторона інструменту дорівнює 10см. робочими є ракелі з повсті, для більш делікатних робіт служать насадки з мікроволокна. У комплекті знаходяться 5 інструментів. Цим інструментом клеїмо плівку в салон і на зовнішні площини. Для зняття використовується аналог з робочою частиною із пластику із змінним радіусом краю. Литий високоякісний вініл товщиною 200 мікрон у вигляді графічної плівки Di-Noc є довговічним Безусадочний матеріалом, одним з найбільш використовуваних. Акриловий клей сірого кольору виготовляється за Comly технології. Захисна плівка ПВХ каландрированная і крафт-папір є іншими шарами конструкції. Справжня плівка має на підкладці сітку сантиметрову і напис Oracal Carbon Structure 975 Premium Cast, інша є китайської або корейської.

Підготовка автомобіля.

Підготовка автомобіля полягає в шпаклівці відколів лакофарбового покриття. Повторювачі фар, направляючі для багажника, фари, задні ліхтарі, антени, личинки замків, дзеркала, шильдики, молдинги, ручки та інші зовнішні елементи повинні зніматися. На деякі пластики, поліолефіни, політрафторетілени, плівка не клеїться. Дізнатися, як наклеювати карбонову наклейку, можна в сервісах. Складні ділянки можна знежирити, починати обклеювання можна після висихання.

Правила нанесення полотна, технологія обклеювання.

Полотно може встановлюватися на суху поверхню або на мокру. Перший складніше, оскільки плівка приклеюється відразу, розгладжувати її складніше. Наноситься полотно при температурі від 16 до 26С. Дізнатися, як наклеювати карбонову наклейку на поверхню змочену, можна, пройшовши навчання. Спочатку плівка кріпиться на саму рівну поверхню, від неї розгладжується в усі боки рівномірно. Розтягуватися плівка може на 30-40%. Стискатися всього на 10%, тому, краще її не тягнути сильно. Потім плівка нагрівається, температура повинна знаходитися в межах 60-65С.

Метод приклеювання шматків.

Щоб виробляти обклеювання шматком, вся поверхня вкривається відразу. Цей метод використовується на невеликих площинах. Так як клеїти карбонову плівку в салоні доводиться за цим методом, потрібно уникати склеювання окремих ділянок. Роз’єднати плівку при її склеюванні не вдасться ніколи.

Виправлення недоліків обклеювання.

Недоліками обклеювання є сильне розтягування і залишився повітря. Першого недоліку необхідно намагатися уникати при установці, другий можна виправити, приклавши мокру ганчірку і нагрівання цю ділянку гарячим повітрям. Видаляти плівку потрібно з прогрітого протягом трьох годин в приміщенні при + 20С автомобіля. Нагрівати можна феном до + 60С. Знімається плівка під кутом 30 градусів, з холодних ділянок її видаляти не можна. Інакше можна пошкодити фарбу. Після обклеювання автомобіля таким способом, його не можна заганяти в автоматичну мийку два тижні, щоб вода під напором і обертові щітки не зірвали плівку. Плівка під карбон не любить полірування воском при високих температурах. Дуже часто плівка використовується для створення однакового оформлення службових автомобілів однієї компанії.





Більше новин


Прокоментуй новину