Як встановити ксенон в протитуманні фари?

Ксенон – сучасний вид ламп

Як відомо, ксенон, це інертний газ, який в дуже малих кількостях зустрічається в атмосфері землі. Але нас з Вами в даному конкретному випадку ксенон цікавить не як елемент таблиці Менделєєва, а як сучасний вид ламп, що забезпечують дуже яскравий і економний джерело світла.
Ксенон, як і біксенон, використовується в сучасних лампах досить активно, і не тільки тому, що в таких джерелах освітлення повністю відсутня нитка розжарення, а й тому, що такі лампи можуть забезпечити значно більш яскравий і в той же час більш економічний потік світла.

Як важливо забезпечити при русі на дорогах нашої держави і за його межами високу якість освітлення, і ми готові допомогти кожному, хто вирішив придбати ксенон, здійснити це завдання в максимально короткі терміни за максимально вигідною ціною.

Як встановити ксенон в протитуманні фари?

Ксенон, який і виглядає набагато більш стильно, і забезпечує набагато більш якісне освітлення, можна змонтувати в фари власного автомобіля без будь-якої сторонньої допомогу і без поїздки на СТО. У противотуманках на дорозі ксенон зустрічається все більш часто. Таким чином, на них газорозрядні лампи з успіхом замінили лампи накалівая. А чи потрібен ксенон в такому роді, і чи не буде за це штрафу? Та й ще ж є галогенові лампи, які теж користуються популярністю.

Деякі дуже рішуче виступають тільки за ксенонове протитуманний світло на тій підставі, що температура його світіння утворює 4300 або 5000 кельвінів, що набагато краще для протидії туману, ніж галогенові звичні лампи. Однак, противники такого підходу заявляють, що ксенон занадто сильний і може зліпити водіїв, які їдуть по зустрічній.

Для того, щоб замінити штатну противотуманку комплектом для ксенону користуються Спецкомплект від деяких фірм, таких як Sho-Me або інших. Лампи класу H3, наприклад, ставляться в протитуманні фари без подальших доробок і істотних змін. Але для того, щоб блок розпалу був закріплений правильно, необхідно зняти підкрилки і передні колеса. Їх слід розмістити потім зсередини бампера. Потрібно враховувати і форм-фактор протитуманних фар, наприклад, H1 у фари компанії Bosch не стануть ніколи, тоді як ВТФ типу «Киржач» – досить легко.

При установці якості фари змінюються. Наприклад, лампа на ксеноні не фіксує світловий джерело. Вона розраховувалася під певний вид світлового джерела, під конкретну лампу, і на новому варіанті вже не може впоратися. Тому всередині відбивача з’являється багато відбитих світлотіней і сильне заломлення світла, що провокує сильне розмивання світлотіньових кордонів і може дати осліплення зустрічним і навіть попутним учасникам руху. У той же час противотуманка втрачає також можливість забезпечувати видимість і висвітлювати трасу при нікудишнею погоді.

Жовті протитуманні фари з ксеноном типу H1 також можна встановлювати спочатку в кришку з-під пляшки, а потім уже – в фару. Причому, закріплені за допомогою звичайного герметика. У фарах Bosch немає лінзи, тільки наявна відбивач, в результаті чого при такій установці фара демонструє стійке засвіти за допустимими межами, що також призводить до засліплення інших водіїв. У деяких випадках можна встановити самі лінзи, бо лінзові ВТФ не засліплюють гарантовано. Але іноді встановити їх можна тільки без корпусу фари, тому кріплення для лінзи потрібно виготовляти самостійно.





Більше новин


Прокоментуй новину