Популярні види тюнінгу

Зробити свою тачку персональної і виділятися із загальної маси карів – марить кожен другий автолюбитель. Доопрацювати можнож всяку машинку, але як вона буде неповторною, залежить, спочатку, від вкладених коштів. Тюнінг – це автоіскусство, а у досконалості, як відомо, межі немає.

Наріжний тюнінг. Один з нерідко зустрічаються способів зробити своє авто неповторним – поміняти зовнішній вигляд кара.
Завдяки видозміненим бамперам, бічним накладкам, тюнінгованої оптиці, спортивним дискам більшого радіусу, спойлерам і іншим атрибутам, машина набуває брутальний і спортивний характер. Майстри іменують такої тюнінг «косметичним»: він покращує зовнішній вигляд і почасти динаміку, але не покращує чисто технічні властивості, а саме, потужність мотора. Але для звичайних автолюбителів і такого тюнінга повністю досить.

Зазвичай, замовити аеродинамічний обвіс на конкретну модель кара можнож або у дилерів великого тюнінг-ательє або на спец СТО по тюнингу.

Перший – це світові бренди автопрому. Приміром, для Mersedes – це тюнінг-ательє AMG, для BMW, Porsche, RangeRover – Hamann; тюнінгованія запчастини на японські авто, а саме для Subaru, виробляє група компаній INGS.
Перераховані вище ательє дають тісніше готовий набір аеродинамічних обважень (передній і задній бампера + бічні спідниці), найвища якість яких дорівнює до заводських.

Ціни. Звичайний обвіс на Subaru Impreza WRX STI коштує в межах 3500 – 4000 у.о. Набір від AMG або Hamann вже значно дорожче – 12000, 15000 у.о. і по виростала.

Замовник, звернувшись в спец СТО, отримує можливість самостійно обирати мат-ли, наприклад скловолокно або вуглепластик, а так само задавати форму, габарити і дизайн новітніх бамперів. Переваг при всьому цьому декілька. По-1-х, можна вкластися у відведену суму; по-2-х, ви оплачуєте в головному лише роботу, тому що переробляють ваші бампера; в третіх – такий обвіс ексклюзивний і коштує дешевше, ніж готові комплекти від тюнінг-ательє. Середня вартість комплекту обважень на СТО – 1500-2000 у.о.

Тюнінг салону. Надзвичайно нерідко, щоб поліпшити інтер’єр кара, вдаються до різних способів, основні з яких: установка спортивних сидінь, оббивка салону, накладки на торпеду і багато іншого. При всьому цьому, не варто забувати, який у вас клас кара.
Так, салон представницького авто прикрашається ексклюзивної дорогою оббивкою; кермо, вставки на торпеді, накладки на панель пристроїв, дверні накладки, накладка дверної ручки, накладки на вентиляційні решітки та інше виконуються з дерева або алюмінію; крісла і стеля обладнуються моніторами, компами і стеріокалонкамі.

Для тих, хто бажає надати інтер’єру спортивний стиль – досить встановити світлодіодне підсвічування салону, спортивні кермо, крісла і, остаточно ж, чудову акустику з сабвуфером і підсилювачем. Червонуватий салон з алькантари, червонуватий кермо на три спиці, голова тигра на ручці коробки і динаміки, зроблені у формі рельєфних блискучих дисків – виглядають надзвичайно красиво і ексклюзивно. Ціни, як ми вже говорили, залежать не зовсім лише від матеріалів і роботи, а й від класу і престижу тюнінг-ательє.

Висновок: Будь-який вид тюнінга – задоволення дороге і його вартість іноді перевершує вартість самого серійного авто в півтора, а то і в два рази. Красиво, ексклюзивно, але не зручно: адже витрати на нього ніколи не окупаються.





Більше новин


Прокоментуй новину