Вибір автомобільного підсилювача

У гонитві за якісним звуком в автомобілі багато спрямовують свої гаманці до покупки підсилювача. Дійсно, при «прокачуванні» звучання, установка підсилювача в якості додаткового компоненти обов’язкове. Давайте розберемося, як правильно підібрати підсилювач на сайті – http://avtozvuk-spb.ru/, щоб отримати ефективний пристрій і не витратити в порожню гроші.

Купівля підсилювача справа не така проста, як може здатися, і вимагає великої уважності та обліку багатьох нюансів. І навіть якщо ви вже зупинилися на певній моделі, краще пошукати більше інформації в інтернеті, почитати відгуки автомобілістів на форумах і сайтах, так як цілком можливо, думка ваше може змінитися.

По-перше, перед покупкою уважно огляньте підсилювач на наявність механічних пошкоджень – тріщин, подряпин і т.д. Також зверніть увагу на якість з’єднань – цим визначається рівень складання пристрою.

Як правило, чим більше маса і габарити підсилювача, тим більше потужності він видає. Тому, якщо в описі зазначено високі показники, а важить підсилювач всього нічого, то краще задуматися над правдивістю зазначених даних. Хоча і в цій області зустрічаються малогабаритні винятку.

Існує декілька видів класифікації підсилювачів. Наприклад, підсилювачі можуть бути багатоканальними (на 1 динамік), двоканальними (2 динаміки і сабвуфер) і чотириканальними (4 динаміка і 2 сабвуфера). Також є транзитні і лампові підсилювачі, які відрізняються по споживанню енергії (транзитні економічніше, але лампові вище за якістю).

Далі слід визначитися в класом підсилювача, їх всього п’ять:

“А” – сигнал чистий, але ефективність мала, тому більше кількість енергії витрачається даремно.
“В” – в 2 рази потужніша А-класу, але на вході можуть виникати перешкоди.
“АВ” – найпопулярніший клас підсилювачів з причини прийнятної ціни, чистого сигналу і високої потужності.
“С” – високий ККД, але чим він вищий – тим виразніше стають спотворення.
“D” – компактні, володіють високою ефективністю і стабільністю. Однак являють собою недешеве задоволення.
При покупці підсилювача слід також враховувати розміри автомобіля і дивитися на його оснащення: краще віддавати перевагу підсилювачів з вбудованою системою охолодження і з фільтром верхніх частот. Також буде краще, якщо підсилювач виявиться тієї ж марки, що і загальна акустика. До слова, намагайтеся купувати підсилювач, потужність якого на 15% слабкіше загальної акустики. Якщо їх брати впритул, це може погано позначитися на якості звуку.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Иван

    Одна из глупых статей.Автор не понимает что пишет-усилитель на транзисторах называет транзитным..Багато канальный усилитель-на 1 динмик.Жах.как такое можно писать,
    Идиот идиотом