Тюнінг коробки передач автомобілів ВАЗ

Певних доробок моделі автомобілів ВАЗ вимагали завжди, а також багато інших автомобілів вітчизняних марок. Деякі автолюбителі піддають тюнингу після випробування на міцність багато вузлів і системи свого автомобіля, а деякі роблять тільки необхідні поліпшення, тобто стримано підходять до даного питання. Вітчизняні автомобілі, а особливо б / у коштують досить дешево, і тому доробка з метою додавання какх-небудь бонусів вважається для них мало не обов’язковою. З метою підвищення комфорту і продуктивності різними способами допрацьовується і тюнінгується коробка передач ВАЗ. Широко розповсюдженими в Росії і країнах СНД є модернізація коробки трьох поколінь ВАЗ: ВАЗ 2107 – класичне покоління; ВАЗ 2109 – дев’яте покоління; ВАЗ 2110 (повний аналог «Пріори») – десяте покоління.

Тюнінг коробки передач ВАЗ 2107
Глибоко застарілим агрегатом з малим ресурсом і низькою продуктивністю є класична коробка передач. Близько вісімдесяти тисяч кілометрів без проблем може прослужити чотириступінчата стандартна коробка класичного зразка. Далі вона потребує ремонту. Доопрацювати можна і повністю справну класичну коробку передач. Є можливість установки R1 ряду, тобто впровадження п’ятої передачі. При цьому автомобіль буде вести себе краще, а коробка матиме набагато більший ресурс. Рівень шуму і витрата палива будуть нижчими за рахунок п’ятої передачі, для якої характерно зниження оборотів двигуна на високих швидкостях. При русі по місту досить корисна довша перша передача. Те, що за важелем перемикання передач потрібно тягнутися, знають водії класики. Хід лаштунки зменшується, а комфорт перемикання підвищується за рахунок зрушування до сидіння важеля КПП за допомогою куліси ВАЗ 2109 і перехідного карданчика.

Тюнінг КПП ВАЗ 2109
Неідеальним, незважаючи на великі технічні відмінності від класичних моделей, є дев’яте покоління ВАЗ. Додавання п’ятої передачі в ВАЗ 2109, 21099, 21093 не потрібно, так як вона вже є. Однак зміна передачі зусиль від КПП до провідної осі було опрацьовано фахівцями. Результатом стало змінене до невпізнанності співвідношення передач. При стандартному швидкісному режимі оберти двигуна знижувалися до оптимального рівня за рахунок довгих передач. Для збільшення ресурсу агрегату максимально зменшуються тягові зусилля другої передачі, яка на дев’ятках часто виходила з ладу. Досить відчутним є ефект, незважаючи на немасштабні зміни.

Модернізація коробки ВАЗ 2110
Автомобіль робиться більш практичним при русі на трасі і по місту за рахунок зміни показників головної пари. Тяга виростає, а максимальна швидкість автомобіля трохи знижується, завдяки впровадженню доробок. Оскільки автомобіль може набирати швидкий розгін з найменших оборотів, то необхідність частого перемикання відпадає сама по собі. Підвищення комфорту при їзді, зниження витрати палива – такі результати грамотного тюнінга коробки передач, незважаючи на певні складнощі його виконання.





Більше новин


Прокоментуй новину