Способи заниження автомобіля

Занижені автомобілі різних марок вже кілька років дуже популярні в Росії, а особливо в південних республіках РФ. Виникло цілий рух молодих автомобілістів, розсікають по містах нашої країни на машинах зі зменшеним кліренсом і заниженою посадкою. Популярність пояснюється відносною простотою такого тюннінга, що не вимагає особливих витрат, та й машина набуває незвичайний вигляд. У автомобілів з низьким кліренсом є і полюси і мінуси. Можна довго сперечатися, чого у них більше. Якщо ви для себе вже все вирішили і хочете затюннінговать свого залізного друга таким способом, але не знаєте як, то ця стаття для вас. До заниження автомобіля потрібно підходити обережно. Для початку ви повинні дізнатися всі наслідки і нюанси такого виду тюннінга. Якщо зробити все швидко, не вдаючись в технічні нюанси, можна швидко «вбити» автомобіль. По-перше, у занижених автомобілів збільшене навантаження на амортизатори.

Це не відноситься до машин з невеликим кліренсом, які випущені такими з заводу. У них все це передбачено заздалегідь і всі вузли ходової розраховані на підвищені навантаження. Як правило, це спортивні та напівспортивні автомобілі. А ось на машинах, занижених народними умільцями, ви маєте всі шанси пом’яти кузов навіть на невеликій купині або ямі. Також варто відзначити зимове водіння на такому автомобілі. Враховуючи кількість снігу, яке випадає в Росії взимку, від використання занижених автомобілів взимку краще відмовитися. Збережіть машину цілою, адже взимку небезпечно водити навіть звичайні автомобілі, не те що занижені. В учасників цього руху навіть є негласне правило, що чим нижче, тим краще. Але, якщо машина занижена дуже сильно і в неї мінімальний кліренс, то на лежачих поліцейських можна буде просто повиснути на череві.

Способи заниження автомобіля
Найкращий, але і досить дорогий спосіб – це установка пневматичної підвіски. Але це дуже дорогий варіант, який не кожен автовласник може собі дозволити. З такою підвіскою ви можете в будь-який момент змінити висоту кліренсу вашого транспортного засобу. Багато перепони, такі як лежачий поліцейський, ямки на дорогах, невеликі замети більше не будуть вас хвилювати. Існують навіть спеціальні набори пружин і амортизаторів для автолюбителів, за допомогою яких можна встановити пневматику практично на будь-який автомобіль;
Найбільш поширений спосіб – підрізання пружин. Він майже не вимагає матеріальних витрат і неймовірно популярний у народу. Загалом-то, все просто: пружина знімається, від неї відрізається бажану кількість витків, і вона ставиться назад. Але по ідеї, у зв’язку зі зменшеним ходом амортизатора необхідно ставити пружини більшої жорсткості, оскільки пробивати підвіску на ямах і купині буде сильніше, правда через деякий час вам доведеться міняти амортизатори, а то й всю ходову, оскільки механічні дії будуть передаватися від дороги автомобілю сильніше . Багато подібний вид тюнінга називають колгоспним, але прагнення до нього у багатьох автолюбителів невикорінно.


Не пропустіть