У Мережі виявлений перший позашляховик на базі ВАЗ-2109 (Фото)

На заводі «АвтоВАЗ» в 1996 році з конвеєра випускали повнопривідний автомобіль під ім’ям «Тарзан». Це був прототип, створений на базі ВАЗ 2109.

За свою 50-річну історію завод в Тольяті як повнопривідного автомобіля пропонував не тільки «Ниву». Модель ВАЗ 210934 «Тарзан» і його трьохдверний варіант – ВАЗ 210834 «Тарзан» були повноцінними позашляховиками. Модель викликала величезний інтерес публіки при першому показі, а через пару років позашляховим проектом зацікавилася «Лада-Консул», запустивши її в дрібносерійне виробництво.

Позашляховик запозичив кузов у ​​передньопривідних ВАЗ 2109 і 2108, а раму і основні агрегати – у LADA 4х4. Модель отримала повний комплект дискових гальм. Що стосується зовнішності «Тарзана», вона відрізняється від «донорських» моделей пластиковими накладками на кузові у вигляді порогів і колісних арок коліс, а також новими бамперами. Салон оснащений трьома важелями для управління КПП і «роздаткою», як в ВАЗ-2121.

Розробники порахували, що потужності колишнього 1,5-літрового мотора ВАЗ-21083 недостатньо для важчого повнопривідного позашляховика і встановили в «Тарзан» більш потужний 1,6-літровий карбюраторний мотор від «Ниви» на 80 к.с. і 1,7-літровий на 85 к.с. потужності. В якості трансмісії використовувалася 5-ступінчаста механічна коробка передач від ВАЗ-2121 з роздавальної коробкою. З такою «начинкою» модель могла розвивати максимальну швидкість в 150 км/год.

«Тарзани» збиралися виключно в рамках індивідуального замовлення і їх тираж в результаті не перевищив кількох сотень примірників. У 1999 році розробники вирішили випустити наступну генерацію «Тарзана» на базі «Ниви» і ВАЗ-2111 в кузові універсал і хетчбек. Виробництво позашляховиків завершилося у 2003 році.

Джерело autonews.ua

Не пропустіть