Ексклюзивний італійський всюдихід з відмінною прохідністю

Як же народився цей триколісний монстр? Компанії Moto Guzzi доручили створити військовий транспорт для солдатів з гірського підрозділу Alpini. Найцікавіше, що новий транспорт повинен був прийти на заміну мулів, які сумлінно несли службу разом з воєнними .В березні 1960 року на світ з’явилися три перші дослідні зразки, пише fishki.net.

Спочатку всюдихід оснащували невеликим 1-циліндровим мотором з робочим об’ємом в 500 «кубиків». Пізніше його замінили на V-Twin об’ємом 750 кубічних сантиметрів. Силова установка була названа Carcano V7 – на честь творця машини. Одна з головних особливостей Autoveicolo Da Montagna – екзотичний привід 3х3. На передньому колесі застосовувався ланцюгової привід. Між задньою віссю і передом був встановлений диференціал, ще один диференціал розмістили в задній осі.

Спереді використовувалася підвіска на циліндричних ресорах. Трохи цікавішою була конструкція ззаду. Тут використовували поздовжні штанги з гумовими ресорами. За допомогою таких пристосувань можна було прямо на ходу змінювати ширину колії на 800, 830 і 1300 мм.

Говорячи про задню частину мотовсюдихода, потрібно згадати невеликі ролики, які розташовувалися позаду основних коліс. При необхідності на ці самі ролики можна було натягнути гусениці, що, в свою чергу, значно покращувало прохідність.

Трансміссія теж заслуговує на особливу увагу. На машині використовували шестиступінчасту механіку з задньою передачею і зчепленням ручного режиму. В підсумку вийшла конструкція, яка не відрізнялася швидкісними якостями, зате могла похвалитися відмінною прохідністю і високою вантажопідйомністю (до 500 кг).

Машина могла підкорювати 31-градусні схили і непролазні бездоріжжя. Проте, в 1963 році проект закрили. На то було дві причини: італійські військові намагалися підкорити позамежні підйоми, в результаті чого переверталися. Такі аварії приводили до серйозних травм або і зовсім до смерті. Витончена конструкція була складна в обслуговуванні та ремонті. Дітище Moto Guzzi навіть прозвали Orgia di ingranaggi – «Оргія шестерень». На сьогоднішній день таких машин, як Autoveicolo Da Montagna, залишилося зовсім не багато. Їх по праву можна вважати колекційними примірниками.





Більше новин


Прокоментуй новину