Нова реклама Lаdа Vеstа: досить дивитися на чужих!

Агентство “Президент-Медіа” опублікувало другий ролик, присвячений вітчизняним автомобілям, зокрема новому флагману лінійки Lada, – седану Vesta, пише fishki.net.

У новому ролику порушено тему головного стереотипу, який до появи Lada Vesta на ринку існував серед російських покупців автомобілів, – іномарка завжди краще. Веста дозволила поглянути на наші машини по-новому. І більше не потрібно дивитися на “чужих”, тому що глянувши на “свою”, можна з гордістю сказати: “Так. Це Lada”, як стверджує агенство:

Трохи більше місяця тому “Президент-Медіа” опублікувало на своєму каналі YouTube відео “За кого вболіваєш ти?”, в якому було піднято питання про байдужість і те, чому ми розучилися пишатися досягненнями Росії.

Над створенням обох роликів працювало агентство “Президент-Медіа”. “АвтоВАЗ” співпрацює з агентством з травня 2015 року. Спільні проекти: фотозйомка модельного ряду Lada, digital-кампанії, розробка концепції просування “Так. Це Lada”, формування позитивного сприйняття бренду, брендування аеропортів і міських об’єктів.


Не пропустіть