П’ять найгірших автомобілів у світі

0

Американці назвали автомобілі, які вони вважають гіршими на усій планеті, пише cardiagram.com.ua.

Ці п’ять автомобілів американське видання Car and Driver назвало гіршими у світі після того, як відвідало Південну Африку.

Американці запевняють, що такої кількості поганих автомобілів, як в ПАР, вони не бачили ні в одній іншій країні.

Причому в Африці справи погані не лише з самими машинами, але і з менеджерами, які їх продають.

Ось, вам коли-небудь в автомобільному салоні перед тест-драйвом пропонували випити пива? Чи відмовляли в проханні подивитися авто, тому що сьогодні “несприятливий день”? У Африці усе це зустрічається на кожному кроці.

Журналісти із США запевняють: в ПАР їм вдалося протестувати гірші автомобілі з Китаю, Індії і Малайзії. CarDiagram залишила п’ять гірших з них.

Chery QQ3

1_chery-qq3

Об’єм двигуна: 0,8 л.

Потужність: 51 к.с.

Трансмісія: 5-ступінчаста, механічна

Тип авто: пятидверний хтчбек

Враження від водіння:

“Автомобіль не тягне навіть на одиницю. Chery QQ3 – машина, яку ви повинні купити, якщо хочете розлучитися з водійським посвідченням.

За словами менеджера з продажу, на цьому авто ви зможете “зробити”, наприклад, газонокосарку. Запуск двигуна QQ3 порівнянний з пуском виробничого устаткування. А вихлоп звучить так, ніби з труби вивалюються болти.

У машині немає радіо, кондиціонера, подушок безпеки і ABS. А гальма можна порівняти з тими, що ставлять на гірських велосипедах.

Наш висновок – є дешевші способи померти, ніж купівля цього булижника за $9 000.”

TATA Indica Vista

5_tata-indica

Об’єм двигуна: 1,4 л.

Потужність: 66 к.с.

Трансмісія: 5-ступінчаста, механічна.

Тип авто: пятидверний хтчбек.

Враження від водіння:

“Тут це нормальна практика для дилерських центрів з дешевими автомобілями – відключити годометр. Так автомобіль ніколи не старіє. Тому ми не упевнені, коли саме почало битися сталеве серце під капотом цієї TATA Indica Vista.

У салоні машини досить тихо, двигун поводиться цивілізовано, і на якій би швидкості ви не їхали, гальма не подумують убити вас.

Пластмасовий інтер’єр не набагато гірший, ніж у останнього покоління Toyota Yaris. За винятком постійного смороду клею і мастила, який залишається на пальцях після регулювання рульової колонки. Педаль зчеплення еластична, як струна для різання сиру.

Безперечний плюс Indica Vista – висока посадка. Це рятує на вибоїстих дорогах Південної Африкии. В цілому ТАТА схожа на справжній автомобіль.”

FOTON Tunland

3_foton-tunland

Об’єм двигуна : 1,8 л.

Потужність: 161 к.с.

Трансмісія: 5-ступінчаста, механічна.

Тип авто: 4-дверний пікап.

Враження від водіння:

Цей китайський “баккі” (так в ПАР називають пікапи) робить хороше перше враження. Масивні двері, спортивний салон, оброблений під алюміній, і кнопка підключення повного приводу.

Крім того, на FOTON Tunland стоїть американський дизельний двигун Cummins. Серед постачальників компонентів також такі компанії, як Bosch, ZF і Dana.

Трансмісія скрипить у міру того, як ви перебираєте передачі. Щоб орудувати коробкою цього пікапа, треба бути упевненою в собі людиною.”

CHERY Tiggo 2.0

2_chery-tiggo

Об’єм двигуна: 2,0 л.

Потужність: 137 к.с.

Трансмісія: 5-ступінчаста, механічна.

Тип авто: 5-дверний хетчбек.

Враження від водіння:

Tiggo – хороший варіант за $23 000, якщо ви після QQ3 захочете кросовер.

По суті, цей автомобіль – погана копія двох моделей “Хонди”: CR-V спереду і RAV4 ззаду. Правда, копіює він тільки зовнішність. З точки зору безпеки немає нічого спільного.

Двигун видає звук, схожий на виття блендера.

На автомобілі, який тестували ми, спідометр чомусь був відключений.”

PROTON Satria Neo CPS

4_proton-satria (1)

Об’єм двигуна: 1,6 л.

Потужність: 125 к.с.

Трансмісія: 5-ступінчаста, механічна.

Тип авто: 3-дверний хетчбек.

Враження від водіння:

Proton – малазійський виробник автомобілів, який, уявіть собі, володіє англійським брендом Lotus. Правда, важко собі уявити, що лінійка “Протона” має душу британського Lotus.

Lotus допоміг малазійським зібрати декілька моделей. Satria, яку ми отримали на тест, була однією з них. Автомобіль виглядав багатообіцяюче, поки ми не побачили краплі зайвої фарби, що звисають на решітці радіатора, і плями клею, застиглі в колісних арках.

Проте, PROTON Satria – це непогано налагоджений автомобіль, з грубою, але податливою підвіскою. Мотор любить обороти.”


Не пропустіть