НАМИ-0157 – унікальна гусенична вантажівка

0

НАМИ-0157 (1973) – прототип снігоболотохода підвищеної вантажопідйомності, що розроблявся в НАМИ з 1969 по 1973 рік для потреб нафтогазової промисловості. Вантажівка відрізнялася оригінальною конструкцією з двох коротких гусеничних платформ, одна з яких могла прийняти 8 тонн вантажу, з’єднаних між собою опорно-поворотним пристроєм. Гумово-металеві гусениці шириною 970 мм наводилися в рух пневмокатки, замість традиційних сталевих котків. У конструкції машини широко застосовувалися вузли і агрегати від серійних автомобілів ЗіЛ (двигун, коробка передач, мости) і Урал (система охолодження, роздавальна коробка, лебідка, кабіна, частина рами), пише m2motors.com.ua

Чотири гусениці дозволяли машині розганятися до швидкості в 30 км / год практично по будь-якому покриттю: пісковику, болотах, снігу, висока платформа допомагала долати броди глибиною до 1,8 метра. У 1974-му році одна з версій всюдихода була рекомендована для доведення і постановки на конвеєр уральського заводу, було зібрано кілька машин НАМИ-0157Б, ще більше уніфікованих з Уралом.

Однак випробування показали ряд серйозних недоліків в конструкції вантажівки, машину знову модифікували: встановили двигун КАМАЗ-740 (210 к.с.), посилили раму, змінили конструкцію рушіїв, збільшили дорожній просвіт і в 1977-му році НАМИ-0157М був рекомендований для серійного виробництва.

1326983162_nami_0157_1-600x440

1326983206_nami_0157_3-600x440

1326983230_nami_0157_2-600x440


Не пропустіть