Бензин проти дизеля: що краще

Дизель стає все дорожче, але автомобілі на ньому мають більший ККД, ніж на бензині, пише segodnya.ua

В даний час багато зарубіжні видання та інші засоби масової інформації, в чиє поле діяльності входить висвітлення всього, що стосується ремонту та випуску автомобілів, проводять дослідження світового автопрому. Подібні дослідження нерідко дають досить несподівані результати, які в свою чергу активно обговорюються в засобах масової інформації.

Такі ж дослідження проводилися і на ринку автомобілів, що працюють на дизельному паливі. Треба відзначити, що новина про появу тенденції до зниження випуску автомобілів з даної категорії для багатьох стала досить несподіваною новиною. Практично в один і той же час багато виробників дизельних автомобілів скоротили число автомобілів. Звичайно, аналітиками такий поворот подій передбачався, проте не так швидко.

Насправді причина подібного скорочення випуску дизельних автомобілів дуже банальна – у всьому світі різко підскочила ціна на дизельне паливо. Тепер дизель коштує практично стільки ж, скільки і бензин, а в зв’язку з цим власники дизельних автомобілів зволіли продати свої авто, щоб потім купити автомобіль з бензиновим двигуном. Подібний хід подій призвів до різкого скорочення продажів дизелів.

Не можна не відзначити, що сильно знизилися продажі б/в автомобілів, що працюють на дизельному паливі. Стало практично неможливо продати подібний автомобіль. Ситуацію не покращує і те, що вартість техобслуговування і техогляду дизельного авто набагато вище в порівнянні з бензиновим автомобілем.

Не можна, однак, не сказати про переваги дизельних автомобілів перед бензиновими. Наприклад, дизельний автомобіль має ККД, який більше бензинового на 10-12%. Погодьтеся, така різниця є дуже навіть істотною. Що вже тут говорити про вантажні автомобілі, деякі моделі яких мають різницю в 50%. До того ж норми пожежної безпеки, що встановлюються для дизельних авто, набагато нижче, так як властивості дизельного палива показують меншу горючість.

Серед плюсів автомобіля на дизельному паливі і те, що він не вередливий і володіє більшою надійністю. Сучасні моделі автомобілів оснащені такою електронікою, яка здатна самостійно регулювати вміст в суміші кисню. Ще зовсім недавно подібну дуже тонку і копітку операцію були здатні провести лише деякі висококваліфіковані майстри. Але подібний двигун, який обслуговується складною електронікою, вимагає і досить високої якості дизельного палива. Зате результатом стає набагато виростає коефіцієнт корисної дії.

Отже, можна зробити наступні висновки: якщо цінова політика на дизельне паливо в самий найближчий час не зміниться, то легкові автомобілі, що працюють на дизелі, легко здадуть свої позиції на користь бензинових побратимів. Але прогнози невтішні – вартість солярки і бензину будуть рости відповідно один одному.





Більше новин


Прокоментуй новину