Дешевше не буває: найдоступніші автомобілі в світі

0

Коли бюджет вузький, а хочеться їздити на новому автомобілі, єдиний вихід – почати вивчати ринок найдешевших пропозицій XXI століття. Повірте, це нітрохи не менш захоплююче, ніж розглядати картинки з суперкарами!

Представляємо вашій увазі найбільш бюджетні «колісниці» сучасності і недавнього минулого.

Передбачаючи розмови про те, що «можна знайти ще дешевше», зробимо ремарку: ми даємо свого роду зріз доступних моделей різних сегментів, але аж ніяк не переслідуємо мету показати всі надбюджетні автомобілі планети Земля в історії.

Наведені ціни на деякі машини з регіональних ринків – орієнтовні.

Daewoo Matiz? Відповідь невірна: ця симпатяга зветься Chery QQ, в народі «кукушка». Клон корейського автомобільчика в 2008 році був одним з найдоступніших в світі – за нього просили близько 5000 доларів.

Chery QQ. «Кукушка» з бензиновими моторами об’ємом 0,8 і 1,1 л пропонувалася на регіональних ринках. У їх числі Філіппіни, Таїланд і ПАР.

У Піднебесній вистачає дешевих машин, але якщо говорити про претендентів на чемпіонські лаври, то він перед вами. Копія стародавнього Suzuki Alto родом з вісімдесятих років зветься Jiangnan TT. «Колісниця» довжиною 3,3 м з 36-сильним моторчиком, враховуючи дилерську знижку, коштує близько 15 800 юанів, що відповідає приблизно 2400 доларам.

Daihatsu Ayla – бюджетник для країн Південно-Східної Азії. Під цією назвою п’ятидверний хетчбек довжиною 3600 мм знають в Індонезії, а ось філіппінці кличуть його Toyota Wigo. Стартовий цінник – приблизно 6700 доларів. Ayla оснащується літровим трициліндровим двигуном.

Зовнішній вигляд цього хетчбека не вражає, здається нудним і похмурим? Попросимо любити і жалувати, адже перед нами Maruti Suzuki 800 – один з найпопулярніших і найбільш дешевих автомобілів в Індії. «Восьмисотий» Maruti Suzuki випускався з 1983 по 2013 рік, розійшовся в Індії тиражем понад 2 600 000 примірників і коштував близько 4500 доларів.

За обсягами виробництва Maruti 800 – один з індійських чемпіонів, але по ціннику за пояс його заткнула кумедна Tata Nano. На перших порах цю крихту, позбавлену звичних нам благ цивілізації, продавали за суму, еквівалентну 2000 доларів. Згодом Nano подорожчала. Була навіть версія з гучною назвою Luxury.

Tata Nano GenX, що з’явилася в 2015 році, ознаменувала собою удосконалення конструкції, які потягли за собою перегляд цінової політики. Початковий прайс підскочив приблизно до 3200 доларів.

Чи можна вважати Bajaj Qute автомобілем? За формальними ознаками – так, але у нього всього 13 «коней» і цінник приблизно в 2000 доларів. Про зручності навіть не питайте.

http://autodriving.net/


Не пропустіть