5 українських автомобілів, які розробили за 25 років незалежності (Фото)

За часи незалежності в Україні створили кілька концептів авто. У серії жоден із них поки що не пішов — розробки залишились експериментальними, пише drive-news.net.

ЗАЗ «Снага»

У 1995 році ЗАЗ представив автомобіль дуже схожий на вантажівку ГАЗель. «Снага» з’явилася пізніше на рік, можливо тому й не пішла у серійне виробництво. На базі ЗАЗ хотіли створити лінійку комерційних авто. На машину планували встановлювати 1,7-літровий двигун.

ЛуАЗ-1901 «Геолог»

Тривісьний автомобіль-амфібію показали у 1999 році в Києві у рамках салону SIA. Автомобіль отримав колісну формулу 6х6. По воді машина розвивала швидкість 5 км/год, а на суші — 60. «Геолог» міг долати підйоми до нахилом до 58%. Виробник планув продавати ці машини за ціною $6,5-8 тис. Автомобіль у серію не пішов. Випустили 8 екземплярів. 7 з них робили на випробуваннях.

ЛуАЗ-1301

Прототип представили на автосалоні SIA у 2002 році. Нова машина Луцького автомобільного заводу принципово відрізнялася від попередніх моделей. Дизайн створили фахівці заводу, але уніфікували екстер’єр із машинами ЗАЗ. Через брак фінансів, запуск у серію перенесли на 2005 рік, але на той час модель була вже застарілою.

ВЕПР

Назва — абревіатура від Високо-Ефективної Прохідності. Машину створило Кременчуцьке АТП №15356 та запорізьке підприємство Iveco-Мотор-Січ. Всюдихід на базі ГАЗ-66 представили у 2006 році. Новинку можна експлуатувати при температурі від −50 °C до +50 °C, в районах, розташованих на висоті до 3 тис. м. над рівнем моря. Машину планували постачати армійцям, силовикам та рятувальникам. Була також версія Спорт.

Synchronous

Електромобіль вперше представили у Монако цього року. Саме для продажу в цьому князівстві створили прототип. Пізніше авто показали у Києві. Машину створювали для міста, вона підходить для комфортних поїздок на короткі відстані та роботі в таксі. У салоні зручно можуть розташуватися 6 пасажирів. Наразі невідомо, чи піде автомобіль у серійне виробництво.


Не пропустіть