Який вигляд має найбезпечніший і найпотворніший автомобіль в світі (Фото)

Машина вийшла неймовірно потворною, що особливо було помітно в 1958 році, в епоху дуже красивих машин, в епоху розквіту американського дизайну.

Більш дивної спроби побудувати безпечний автомобіль, мабуть, не було. Американський інженер Уолтер Джером додумався розділити двигун і пасажирський салон так, щоб ті взагалі практично не стикалися. І вийшов Sir Vival, – пише “Популярна Механіка”.

Машина вийшла неймовірно потворною, що особливо було помітно в 1958 році, в епоху дуже красивих машин, в епоху розквіту американського дизайну. Її назва була фантазією на тему слова Survival, “виживання”, а початкове шасі – класичним Nash 1948-го (власне, при певному напруженні форми вгадуються).

“Злам” рами був зроблений оригінально. Поворот відбувався за допомогою потужної шестерні, що приводиться в рух кермом – на швидкості це було ще можливо, але повернути передню частину, коли машина стояла, було виключно складно. Тримісний салон був повністю ізольований від двигуна. Привід залишився заднім, що кілька ускладнювало управління, особливо при зігнутому в повороті кузові.

Пасажири сиділи ззаду, в салоні, а водій – на узвишші, в “спостережній вишці”. З усіх боків машину оточували бампери з резиною. Двері не відкривалися, а зсувалися назад. Загалом, Джером передбачив всі норми безпеки, про які тільки міг подумати. Взагалі, поряд з Aurora Альфреда Джуліано, це був один з перших в світі “безпечних автомобілів”. Так що логіка в мисленні Джуліано була. Не передбачив він лише одного. Автомобіль дійсно виявився дуже страшним. Жоден автовиробник навіть не зацікавився Sir Vival, незважаючи на безліч статей в пресі і активну рекламу моделі. Аж до 1964 року Джером намагався знайти фінансування, а потім здався і продав автомобіль. Sir Vival зберігся досі, належить приватній особі в Беллінгемі (Массачусетс) і вимагає певної реставрації.





Більше новин


Прокоментуй новину