Так виглядав перший позашляховик Porsche (Фото)

0

Армійський всюдихід 1955 року. 

В середині січня 1953 року Міністерство оборони ФРН оголосило тендер на створення легкого армійського всюдихода. Серед компаній, які вирішили зайнятися реалізацією даного проекту були компанії Auto Union, Borgward і Porsche, передає Хроніка.інфо.

В якості силового агрегату для прототипу в компанії Porsche вибрали 4-циліндровий двигун повітряного охолодження, який вже використовувався на легковому Porsche 356. Вперше ходовий прототип показали військовим 19 січня 1955 на полігоні в Бонні, де також свої можливості демонстрували конкуренти DKW і Goliath.

Так виглядав перший позашляховик Porsche. фото

Восени того ж року позашляховик Porsche 597 Jagdwagen (нім. «Мисливський автомобіль») презентували британським військовим. На той час машину модернізували. Зокрема, машина отримала нову бортову електропроводку на 24В. А мотор трохи модернізували, збільшивши робочий об’єм з півтора до 1,6 літра. Двигун розвивав потужність 50 к.с., що дозволяло розганяти машину вагою 990 кг до швидкості 100 км/год. Автомобіль мав колісну базу 2060 мм, дорожній просвіт 250 мм і міг долати пагорби під кутом до 65%.

Так виглядав перший позашляховик Porsche. фото

Підвіска всіх коліс була незалежною. Привід здійснювався на задні колеса, а передні можна було підключити спеціальним важелем. У парі з оппозитним мотором працювала 5-ступінчаста повністю синхронізована коробка передач із заниженою передачею для руху в умовах важкого бездоріжжя. На задній осі встановили повністю автоматичне блокування диференціала від компанії ZF.

Так виглядав перший позашляховик Porsche. фото

За час випробувань автомобіль подолав близько 5800 км. Серед достоїнств машини були надійність, невибагливість в обслуговуванні і простота конструкції. Але були і недоліки, наприклад, двигун на низьких і середніх оборотах не забезпечував необхідної тяги, а спартанський салон не мав достатнього місця для багажу. Крім того, виявилося, що на високих швидкостях з’являлися проблеми з керованістю.

Так виглядав перший позашляховик Porsche. фото

У січні 1956 року позашляховик взяв участь в армійських навчаннях в Арденнах. Для випробувань Бундесверу були передані 6 всюдиходів. У ході експериментів було виявлено та інші недоліки машини.

Так виглядав перший позашляховик Porsche. фото

На цьому «армійська» кар’єра всюдихода Porsche закінчилася. Серед основних причин були висока вартість машини, а також відсутність необхідних виробничих потужностей, щоб організувати масове виробництво всюдиходів і комплектуючих до них. Всього з 1955 по 1958 рік зібрали 71 екземпляр Porsche 597 з яких 49 вирушили до приватних власників.

Так виглядав перший позашляховик Porsche. фото

Спочатку виготовленням несучого кузова займалося кузовне ательє Stuttgarter Karosseriewerk Reutter & Co. Пізні версії випускалися кузовним ательє Karmann. Простий кузов не мав дверей і закривався від негоди брезентовим верхом. Пізніше окремі екземпляри отримали двері, а також дещо інший дизайн передньої панелі кузова.

Так виглядав перший позашляховик Porsche. фото
Так виглядав перший позашляховик Porsche. фото
Так виглядав перший позашляховик Porsche. фото
Так виглядав перший позашляховик Porsche. фото
Так виглядав перший позашляховик Porsche. фото
Так виглядав перший позашляховик Porsche. фото
Так виглядав перший позашляховик Porsche. фото
Так виглядав перший позашляховик Porsche. фото

Не пропустіть