Секретні авторозробки: гусеничний ГАЗ-47АМА

У 1964 році у ВКВ ЗІЛ “прокачали” гусеничний транспортер ГАЗ-47. У машині помінялася тільки ходова система, але помінялася кардинально. Замість гусениць всюдихід оснастили катково-гусеничним рушієм. На ланцюгах закріплені катки, що обертаються, які перекочуються по опорах, закріплених на корпусі всюдихода. Коли ГАЗ-47АМА їхав по твердій поверхні, катки оберталися, і всюдихід рухався в два рази швидше за швидкість обертання гусениці. На грунтовій поверхні катки чіплялися за землю і збільшували зчеплення з дорогою, пише m2motors.com.ua.

1427358928_b7d628012967

Випробування показали, що катково-гусеничний рушій не перевершує гусеницю за прохідністю, за мірою шкідливої дії на рівну дорогу рушій знову ж таки програвав. З цих причин проект був закритий, хоча ідея катків не була залишена. Пізніше радянські інженери застосовували пневматичні катки великого діаметру на інших експериментальних автомобілях.


Не пропустіть