В Україні створили автомобіль з несхильним до корозії кузовом

Зараз вже мало хто пам’ятає, що в радянські часи в Україні випускали мікроавтобус «Старт», який мав пластиковий кузов. Але ж цей проект був дуже цікавий. Він багато дав радянській автомобільній промисловості. Сьогодні ми розповімо про те, як створювався «Старт».

Мікроавтобус «Старт» розроблявся на базі Сєвєродонецької авторемонтної бази і сєверодонецького заводу «Склопластик». Був утворений конструкторський відділ, куди запросили працювати талановитих конструкторів. Наприклад, там працювали випускники Харківського автодорожнього інституту. За дизайн відповідав художник-конструктор Юрій Андрос.

Спочатку був створений макет мікроавтобуса в масштабі 1:10, а потім – гіпсовий макет в натуральну величину. Після цього макет обклеїли, отримавши контрформу. У ній потім робили кузова. Двигун взяли від ГАЗ-21.

Перший мікроавтобус «Старт» зібрали на Сабра в Наприкінці 1963 роки за 1,5 місяці. Це був туристичний варіант з трьома сидіннями-диванами і з умивальником в багажнику. Він проїхав до Москви (приблизно 1 000 км), де викликав справжню сенсацію. Проект отримав схвалення Хрущова.

Всього в 1963-1970 роках було зроблено більше 150 мікроавтобусів «Старт». Перші екземпляри стали експериментальними. Деякі «Старти» використовувалися як маршрутні таксі. На жаль, другого покоління у цього мікроавтобуса з пластиковим кузовом не було.

Джерело autonews.ua


Не пропустіть