Найстаріший в світі Volkswagen Beetle повністю згорів, але був відновлений (Фото)

У всі часи Volkswagen Beetle порівнювали з тарганами – їх обох так важко вбити, що вони, ймовірно, переживуть навіть ядерний апокаліпсис. Дійсно, ні спустошення Другої світової війни, ні велика пожежа промислового парку не змогли знищити одного з найстаріших у світі Жуків, який недавно був повністю відреставрований.

Пожежа чотири роки тому в німецькому місті Гамбург знищила трасу для картингу, меблевий склад і кілька невеликих підприємств. Вогонь також знищив багатомільйонну колекцію класичних автомобілів, що зберігалися у колекціонера і дилера Volkswagen і Porsche Герхарда фон Рафф. Серед них були Bugatti, Maserati, Austro-Daimler, Lohner-Porsche 1900-1901 років та багато інших унікальних екземплярів.

Volkswagen Beetle може здатися недоречним у цій колекції, якби не той факт, що він носить серійний номер 1-00003 і був побудований до того, як перший завод Volkswagen був запущений в експлуатацію.

З декількох десятків прототипів і дослідних екземплярів Volkswagen, випущених до початку Другої світової війни, жменька автомобілів, широко відомих як VW39, була максимально наближена до оригінального дизайну KdF-Wagen Фердинанда Порше. Їх відправили журналістам для демонстрації в пресі в другій половині 1938 – початку 1939 року.

Побудовані на заводах Porsche в Штутгарті, їх возили по країні для показу на різних автомобільних виставках, ярмарках, конференціях і в рекламних роликах.

За даними в музеї в Гамбурзі Prototyp Automuseum, Фердинанд Порше самостійно використовував шасі № 1-00003 як шоу-кар. Де саме він продемонстрував його і кому, здається, ніхто не знає. Але після всього цього його припаркували в гаражі в Берліні, де у Порше був офіс, і де він зберігався на протязі всієї Другої світової війни.

На відміну від інших ранніх Volkswagen, знищених під час випробувань або під час війни, номер 1-00003 вижив, але не весь. Він був знайдений без двигуна, а його кузов був пошкоджений уламками гаража. Приблизно в той же час сім’я Рафф, яка стала одним з перших дистриб’юторів Volkswagen в 1946 році, оголосила про загальнонаціональний пошук найстарішого існуючого в світі Volkswagen, який привів їх до покупки і відновлення номера 1-00003.

Volkswagen з номером 1-00003 залишався безцінною частиною колекції Раффея до тої самої пожежі. Але просто відправити на звалище рідкісний автомобіль було б жахливою помилкою, тому влітку 2015 року згорілі останки доставили в Prototyp Museum, де фахівці найвищого класу почали скрупульозний процес повного відновлення.

Роботи над автомобілем тривали майже три роки і були завершені лише в лютому 2018 року. В якості силового агрегату використовували мотор, який дивом зберігся від іншого довоєнного «Жука» (серійний номер 38/24), а кузов пофарбували в лакований чорний колір, згідно з архівними фотографіями.

Джерело fishki.net

Не пропустіть