Про безпеку можна тільки мріяти : краш-тест IIHS великих пікапів (Відео)

Пасажири пікапів більш вразливі в разі ДТП, ніж водії. До такого висновку прийшли фахівці Американського страхового інституту дорожньої безпеки (IIHS).

Для початку провели серію краш-тестів за участю 11 пікапів, під час яких перевіряли удари автомобілів пасажирською стороною з малим перекриттям. Ймовірні травми оцінювали за пошкодженнями на манекенах. А потім аналогічні випробування провели з боку водіїв.

Кращий результат – у Ford F-150, де панель змістилася від удару на 12,7 см. Ремені і подушки безпеки спрацювали синхронно, жоден манекен не постраждав. Непоганий захист для людей в салоні забезпечують пікапи Nissan Titan і Ram 1500. Власне, останній найкращим чином захищає пасажирів від ударів справа. Як стверджують в Ford, нова модель 2019 року зроблена з високоміцного сталевого каркаса, а корпус виготовлений з алюмінієвого сплаву.

Головний науковий співробітник IIHS Девід Зубі похвалив всі вище згадані моделі за сучасні технології захисту водіїв та пасажирів, що сидять на передньому сидінні. Однак, додав, що ще є над чим працювати.

Середній – або «допустимий» – рівень отримали Toyota Tacoma і Honda Ridgeline. А Сhevrolet Colorado, GMC Canyon, Nissan Frontier, Chevrolet Silverado 1500 і GMC Sierra 1500 – «на межі допустимого». При цьому Ridgeline – єдиний з пікапів, який отримав нагороду Top Safety Pick – але це актуально тільки в разі обладнання його опціями Honda Sensing. Мова йде про світлодіодні фари, які запобігають зіткненню.

Найгірший результат – у пікапа Toyota Tundra. При зіткненні манекен ударився головою об ручку на передній стійці. А передня панель і підлога змістилися в салон на 38 см. В інших автомобілях при аналогічному експерименті нічого подібного не відбувалося.

В цілому, висновок IIHS такий: пікапам знадобилося більше часу, ніж іншим автомобілям, щоб привести свої стандарти безпеки у відповідність до вимог. Через більшу масу вантажних автомобілів ризик серйозних травм при лобовому зіткненні значно вищий.

Джерело autonews.ua

Не пропустіть