Японські автомобілі опинилися в епіцентрі скандалу

Продажі японських автовиробників у Південній Кореї впали через бойкот споживачів, передає mind.ua.

Японські автовиробники повідомили про різке падіння продажів у Південній Кореї в серпні, через бойкотування споживачами японських автівок на тлі загострення дипломатичної суперечки між країнами.

Toyota Motor та інші японські автовиробники відзвітували, що продажі в Південній Кореї впали на 57% – до 1398 автомобілів в серпні порівняно з даними за цей же місяць роком раніше. В липні падіння відповідно складало 17%.

Продажі Toyota в Південній Кореї в серпні впали на 59% в річному вираженні до 542, в той час як продажі Honda Motor впали на 81% до 138 автомобілів.

З 4 липня для експорту в Південну Корею трьох видів матеріалів (фторованого полііміду, фтористого водню та резистів), що використовуються в процесі виробництва напівпровідників і дисплеїв, потрібні індивідуальні заявки.

Крім того, як повідомлялося, кабінет міністрів Японії в серпні схвалив виключення Південної Кореї з «білого списку» країн, у які здійснюється експорт з мінімальними торговими обмеженнями.

У відповідь Південна Корея вирішила виключити Японію зі свого «білого списку» з вересня.

Рішення Японії посилити контроль за експортом викликало негативну реакцію в Кореї, спонукавши споживачів бойкотувати японські товари, такі як пиво, одяг, транспортні засоби та тури в сусідню країну.

Відносини Токіо і Сеула погіршилися на тлі вимог Південної Кореї про виплату компенсацій за примусову працю жителів країни в період колонізації Японією Корейського півострова в 1910-1945 роках. Токіо стверджує, що питання про компенсацію за використання підневільної праці корейців уже було врегульовано угодою від 1965 року народження, в рамках якої Японія надала Південній Кореї допомогу і позики.


Не пропустіть