ТОП-3 позашляховиків, що позбулися рамної конструкції (Фото)

У сучасному світі машин рамним позашляховикам майже вже немає місця. На сьогоднішній день без рами залишилися культові моделі. Навіть легендарний паркетник з Британії Land Rover Defender, який зовсім скоро почне реалізовуватися, позбувся рами. Видання «Автоновини дня» підготувало ТОП-3 позашляхових авто, які залишилися без міцної рами.

В першу чергу, варто сказати про «американця» Ford Explorer, який виготовлявся в рамному вигляді протягом двадцяти років – з 1990 по 2010 роки. За такий проміжок часу моделі отримували раму, знижувальну передачу і мости. У такому вигляді авто було істинним позашляховиком, якому було не страшно люте бездоріжжі. У його підкапотному просторі працювали не особливо продуктивні, але дуже тяговиті силові установки V6 і V8.

Глобальні зміни відбулися з виходом п’ятої генерації. Модель позбулася міцної рами, нерозрізних мостів і придбала до несучого кузова далеко не позашляхову зовнішній вигляд із заниженими бамперами. У зв’язку з цим модель не впорається з бездоріжжям.

Далі в списку – японський позашляховик Nissan Pathfinder / Terrano, який довго виходив з рамою – з 1985 по 2012 роки. Останнім рамним виконанням стала третя генерація цього автомобіля, яке на додаток до рами мало ще і блокування диференціала. При появі четвертого покоління позашляховик став справжнім паркетником з варіаторною трансмісією, незалежною підвіскою і несучим кузовом.

Аналогічна доля торкнулася і культової лінійки Terrano, чий позашляховий шлях завершився на перелицьованій варіації Renault Duster. Для кросу архітектура «Дастера» згодиться і для бездоріжжя, але проводити аналогію її технічних можливості з істинним «рамником» не має ніякого сенсу.

Ну і, звичайно ж, варто сказати про Land Rover Defender. Ще недавно ця модель була колишнім грубим і брутальним позашляховиком з міцною рамою, мостами і знижуючим рядом. Але буквально недавно Land Rover Defender офіційно був представлений з несучим кузовом і незалежною підвіскою. Зовсім скоро оновлений позашляховик буде поставлений на конвеєр для масової складання. У будь-якому випадку, це вже не «рамник». Чи збережуться колишні позашляхові якості по прохідності по бездоріжжю, поки не відомо.


Не пропустіть