Як розпізнати битий автомобіль на авторинку

0

Після аварії кузов важко повернути до ідеального стану. Багато майстрів вважають, що краще купити, яке ще не ремонтували. Якщо воно було в дрібних аваріях — можна для себе якісно відновити і не хвилюватись, чи його добре відремонтував попередній власник, пише gazeta.ua

Навіть, якщо замінити деталь і приварити її по правильній технології, не завжди вдасться забезпечити первинну міцність кузова. Якщо довелось переварювати дах чи силові елементи – кузов не буде таким міцним і при наступній аварії деформується набагато більше, ніж новий автомобіль. Крім цього, ремонт кузова — одна з найдорожчих робіт в автомобілі.

Автомобіль потрібно оглядати, коли той чистий, а на вулиці світло, бажано сонячно. Першу підозру щодо історії автомобіля повинні викликати лакофарбове покриття. В таку погоду буде краще видно дефекти фарби. Якщо візуально фарба виглядає добре, потрібно перестрахуватися та пройтись по кузову “товщиноміром”. Він покаже, які елементи кузова шпаклювали, а які просто підфарбовували.

В десятирічного автомобіля фізично не може ідеально зберегтись фарба. Автомобіль без суттєвої поломки вкрай рідко фарбують. Вам можуть сказати, що автомобіль повністю перефарбували, бо вдалось обдурити страхову компанію. Це також рідкісний випадок.

Якщо частина елементів відрізняється за віддінком, свіжістю — авто було в ДТП. Якщо власник купив вживані запчастини (навіть не нові) і пофарбував їх у колір авто — в цьому нічого страшного. Гірше, якщо вирівнювали та шпаклювали старі елементи. Шпаклівка з часом може потріскати. Тріщина потягне за собою й дефект фарби і в цьому місці почнеться корозія.

Але найгірше, коли крім навісних кузовних елементів постраждали й силові. Якщо перефарбовані дві дверки — перевірте центральну стійку кузова. Так само варто перевірити під переднім бампером, якщо той перефарбували. Зокрема чи не тече радіатор та чи неушкоджений “телевізор”. Авто, в якому міняли силові елементи краще не купувати. Потрібно дивитися на місцях зварювання кузовних елементів чи вони заводські. Для гарантії, перед оглядинами можна “погуглити” конкретну марку автомобілі та подивитися як виглядають її місця зварки.

Зазори між кузовними елементами повинні бути рівними. Як між дверима, так і капотом та крилом. Якщо зазори не однакові – кузовні елементи ремонтували.

Після цього перевірте коди на всіх вікнах. Вони повинні співпадати. Але треба робити поправку на те, що лобове скло часто міняють через попадання камінців на дорогах. Також власник може запевняти вас, що одне з вікон розбили злодії.

Про те, що авто брало участь в аварії можна дізнатися завдяки оптиці. Якщо у фарах чи задніх ліхтарях є волога, та вони запотіли – в цю частину був удар. Після удару оптика тріскає та починає пропускати вологу.


Не пропустіть