В електрокарах Tesla знайшли суттєвий недолік

Згідно з новим звітом, через кілька років після експлуатації електрокарів Tesla, в машинах відмовляє чіп, який відповідає за роботу головного екрану і підзарядку авто.

Про це повідомляє НВ.

Електрокари Tesla відомі в першу чергу просунутими цифровими системами. Каліфорнійська компанія часто оновлює програмне забезпечення своїх авто, покращуючи їх запас ходу, показники продуктивності та просто додаючи в машини нові функції.

Але, автоекспертам і звичайним користувачам досі важко говорити про надійність різних моделей Tesla, оскільки, в порівнянні з машинами інших брендів, вони тільки з’явилися на ринку. Нещодавно, один з власників Tesla в Німеччині заявив, що його авто проїхало 900 тис. км. При цьому, машина не вимагала ніякого серйозного ремонту, крім заміни акумулятора.

Проте, днями в мережі з’явився звіт, згідно з яким вже після декількох років експлуатації електрокарів Tesla, в автомобілях виходить з ладу найважливіший електронний вузол – чіп флеш-пам’яті eMMC.

Такий чіп можна знайти в більшості гаджетів, USB-накопичувачів і комп’ютерних мереж. Перевагами флеш-пам’яті є можливість перепрограмувати її, щоб система працювала швидше і ефективніше.

У новому звіті зазначено, що фахівці, які обслуговують Tesla, помітили проблему в цьому чіпі, – за їхніми словами, через кілька років після експлуатації машин, флеш-пам’ять починає давати збої, через що в системі авто перестає працювати головний екран і з’являються проблеми з зарядкою акумулятора.

Повідомляється, що розробники Tesla занадто часто перепрограмовують чіп eMMС, через що він буквально “згорає” і перестає працювати правильно.

Поки невідомо, скільком саме власникам Tesla довелося замінити флеш-пам’ять в своїх авто, але у звіті зазначено, що з проблемою стикаються в основному після четвертого року експлуатації електрокарів.

Можливо, виробник умисно встановлює в авто слабкий вузол, щоб електрокари мали певний ресурс. Така практика поширена серед багатьох автоконцернів для підтримки фірмового сервісу обслуговування автомобілів.

Але, для Tesla цифрові системи є основою електрокарів, і навряд чи компанія стала б ризикувати їх надійністю. Cам виробник поки не коментує ситуацію.


Не пропустіть