Subaru прощається з легендарним двигуном

Під час автосалону в Токіо компанія Subaru показала седан WRX STI EJ20 Final Edition, який примітний тим, що це остання модель з легендарним двигуном EJ20.

Чотирициліндровий опозитний двигун об’ємом 2,0 літра вперше дебютував в 1989 році на моделі Subaru Legacy першого покоління. За роки виробництва було розроблено чимало версій, як атмосферних, так і турбованих. В різний час в сімействі EJ були двигуни об’ємом від 1,5 до 2,5 літра.

При цьому модифікації з турбонаддуванням застосовувалися не лише на звичних автомобілях, але і на гоночних Subaru для ралі і кільцевих гонок. Сьогодні його встановлюють тільки на Subaru Impreza WRX STI, причому виключно у варіанті для японського ринку, а в якості прощального акорду виробник випустив спецверсію седана – Final Edition.

Subaru WRX STI EJ20 Final Edition отримав відмітний шильдик на двигуні, 19-дюймові диски BBS золотого кольору, а також червоний декор на решітці радіатора і задньому бампері. За доплату виробник запропонує передні крісла Recaro.

Всього буде випущено 555 екземплярів WRX STI EJ20 Final Edition для японського ринку.


Не пропустіть