Щo рoбити, якщo мaшинa нe зaвoдиться в мoрoз (Інфографіка)

Сівши за кермо, насамперед потрібно секунд на 5 навантажити акумулятор невеликим струмом, щоб прогріти електроліт і приготувати батарею до великого навантаження при пуску двигуна в мороз. Для цього найкраще увімкнути ближнє світло або габарити.

Безпосередньо перед включенням запалення обов’язково перевірте, чи виключені клавіші й тумблери всіх інших приладів, що працюють на електриці (наприклад, підігрів сидінь і стекол, вентилятор пічки, поворотники).

Готуючи пуск двигуна в мороз, не рекомендується тримати натиснутою педаль гальма, так як в цей час світяться стоп-сигнали, які теж споживають струм. Суть в тому, щоб у момент включення стартера мінімізувати навантаження на акумулятор.

Потім потрібно включити запалювання на 4-5 с для того, щоб електричний бензонасос, якщо такий є, закачав паливо і з натиснутою педаллю зчеплення запускати холодний двигун. Крутити стартер довше 5с не варто, щоб вистачило заряду для другої спроби.

Якщо відразу завести холодний мотор не вийшло, через 10 секунд потрібно повторити спробу, але після 3-4 невдалих спроб всі маніпуляції варто припинити, щоб повністю не посадити батарею. Якщо ваш акумулятор «літній», краще з вечора зняти батарею і занести в тепло. Тоді пуск двигуна в мороз полегшиться за рахунок того, що АКБ не розгубить значну частину ємності на морозі.

1-40-700x765


Не пропустіть