Величезні ґрати радіатора: у BMW поставили остаточну крапку в питанні

Керівництво компанії BMW відстоює свій новий фірмовий стиль з величезною радіаторною решіткою, передає Автоцентр.

Незважаючи на неординарну реакцію споживачів, керівництво Баварської BMW обстоює новий фірмовий дизайн марки. В інтерв’ю виданню Autocar старший віце-президент фірми з управління продуктами Пітер Гейнріх заявив, що величезні радіаторні решітки, що з’явилися на останніх моделях марки, саме те, чого чекають покупці і «позитивний зворотній зв’язок» служить тому доказом.

«Це має вирішальне значення для успіху. Клієнти BMW вимогливі. Вони хочуть щось виразити і не бояться автомобілів із сильними сторонами. Вони шукають це. Тому ми вирішили зосередитися на сміливому дизайні», – сказав Гейнріх.

Першим нові величезні «ніздрі» отримав кросовер BMW X7 і викликав потік критики, але автомобіль має попит серед клієнтів. «Завжди є люди, які спеціально хочуть щось критикувати і бояться чогось нового. Але ми впевнені в собі і продовжуватимемо», – зазначив топ-менеджер.

На запитання, чи застосовуватиме BMW такий радикальний дизайн до версій наступного покоління своїх традиційно консервативних моделей, таких як 5-я серія, Гейнріх відповів, що важливо, щоб кожна модель мала власний характер.

Величезні «ніздрі» отримає і майбутній серійний електричний кросовер iNext, який має з’явитися на ринку в 2021 році. Компанії довелося витратити багато коштів, щоб вмонтувати в радіаторну решітку цілий арсенал датчиків, необхідних для роботи систем автономного керування.


Не пропустіть