Як доглядати за кузовом автомобіля

Кузов, на перший погляд, найміцніша деталь автомобіля. Проте саме в ньому можуть бути приховані дефекти, через які з’явиться корозія.

Gazeta.ua пропонує 5 порад щодо догляду за кузовом автомобіля.

Чистка днища автомобіля від гудронів. На станціях техобслуговування проводять чистку паром. Пар відчистить днище від гудронів, сажі та мастила. Ці речовини не пришвидшують корозію, але вони ховають дефекти на кузові. Наприклад, сколи від каміння. Під гудронним “камуфляжем” сколи пришвидшують гниття металу.

Додаткова антикорозійна обробка. Після того, як відчистили днище, його бажано додатково обробити. Краще самому цим не займатися. Оскільки ви не знаєте, які місця вразливіші, а які – ні. Якщо повністю “закатати” низ автомобіля антикором, можна забити дренажні отвори. Це також приведе до корозії.

Мийка. Потрібно мити з певним інтервалом. Його водій повинен сам встановити, залежно від інтенсивності використання автомобіля. Надто часті візити на автомийку шкідливі. Лакофарбове покриття не любить перепадів температури, особливо, якщо є елементи кузова які вже шпаклювали чи фарбували. Температура води на мийці та повітря рідко співбадає, тож кузов отримує перепад температури. Це може відслоїти фарбу. Хоч це дуже рідкісне явище, але про нього слід пам’ятати. Мийка вручну дешевша, але може викликати пошкодження фарби. Після тертя губкою по кузову, з’являється “павутина”. Її добре видно у сонячну погоду. Після мийки можна наносити віск на кузов. Це на певний час захистить автомобіль від впливу вологи та хімічних речовин.

Періодична перевірка стану кузова. Не лінуйтесь перевірити кузов на наявність дрібних сколів фарби. Якщо вони є, не потрібно одразу вести автомобіль до малярів і повністю перефарбовувати елемент, на якому виявили скол. Достатньо мати маленький флакон з такою ж фарбою, як на авто. Вичистіть скол, обезжирте та підфарбуйте. Результат роботи буде видно, але це перешкодить появі іржі.

Обклейка прозорою плівкою. Є декілька видів захисної плівкою. Серед них – антигравійна. Товщина цієї плівки така ж, як у лакофарбового покриття на сучасних автомобілях – 100 до 250 мкм. Плівка захистить кузов від сколів, спричинених попаданням камінців. Такий захист відслужить 5-7 років.





Більше новин


Прокоментуй новину