Ikarus відновив виробництво автобусів (фото)

Легендарні автобуси Ikarus знову почали випускати. Новий електробус під маркою IKARUS-CRRC представили на нещодавньому Міжнародному салоні автобусів Busworld Europe 2019 у Брюсселі, передає Автоцентр.

«Ікаруси» тепер випускає створена в 2018 році компанія Electrobus Europe Ltd. – спільне підприємство між Ikarus і китайським виробником CRRC. В Угорщині виготовляють кузов і шасі, а електричну начинку поставляють з Піднебесної.

Поки що в лінійці IKARUS-CRRC тільки одна модель – IC 1311 U City Pioneer. Це 12-метровий міський «низкопольник», розрахований на перевезення 79 пасажирів (місць для сидіння – 28). В основі кузова лежить каркас з нержавіючої сталі, який має гарантований термін експлуатації 16 років, що дорівнює двом життєвим циклам акумуляторних батарей.

Акумулятори китайської марки CATL мають ємність 313 кВт.год. і заряджаються за 5-6 годин від станції на 60 кВт АБО лише за 2-3 години від 150-кіловатної. Батареї живлять тяговий синхронний електромотор t-Drive MD2021 з нормальною і піковою потужністю 165 і 240 кВт відповідно. Максимальний момент – 3200 Нм (на 700 1/хв) і головний момент 955 Нм (на 1650 1/хв). Запасу ходу вистачає на пробіг у 200 – 260 км.

Підвіска коліс – від ZF. Передня незалежна RL 82A з інтегрованим рульовим механізмом, а задня AV 133 з тяжним мостом (передавальне число 6,2). Регульована підвіска, що дає змогу зменшувати висоту входу в 340 мм під час посадки і висадки пасажирів. Рульовий механізм ZF Servocom 8098 – з регульованою рульовою колонкою. Гальмівна система Knorr-Bremse – пневматична, з дисковими робочими гальмівними механізмами, з системами ABS і ASR.

Повна маса автобуса становить 18 500 кг, а корисне навантаження – 6500 кг. Максимальна швидкість обмежена 70 км/год, однак для міста, як свідчить практика, цілком вистачатиме і 50 км/год.

Заявлено, що електробус Ikarus буде на 15-20% дешевшим за свої європейські аналоги.

Не пропустіть