Jeep Wrangler підключать до розетки

Компанія Jeep представила плагін-гібридну версію рамного позашляховика Wrangler. Новинку продемонстрували в Лас-Вегасі на виставці споживчої електроніки CES 2020. Серійне виробництво обіцяють запустити вже цьогоріч.

Гібридний позашляховик побудували на базі самої екстремальної версії Wrangler Rubicon. Електромотор повинен істотно поліпшити позашляхові якості автомобіля, адже такий агрегат може розвивати максимальний крутний момент вже з нульових обертів. Гібридний двигун був у Jeep Wrangler і раніше. У вигляді стартер-генератора в системі mild hybrid він додавав 2,0-літровому бензиновому двигуну тяги при різкому прискоренні або допомагав економити паливо при рівномірному русі по шосе. Зараз Wrangler обзавівся повноцінною плагін-гібридною модифікацією PHEV.

Технічні подробиці про гібридну силову установку поки не розголошуються. Представлений в Лас-Вегасі прототип – це лише наміри виробника. Відомо лише, що в Jeep вирішили відмовитися від класичної схеми з окремим електродвигуном на одній з осей. Також відомо, що позашляховик Wrangler збереже рамну конструкцію з нерозрізним заднім мостом і роздаткою.

Більш докладні характеристики пообіцяли опублікувати ближче до початку серійного виробництва, яке заплановане на кінець 2020 року.

Не пропустіть