ЛуАЗ-969: повнопривідний автомобіль з СРСР

З 1971 року Луцький автомобільний завод зміг освоїти випуск автомобілів з ​​повним приводом. Цей автомобіль повернув собі індекс 969, отриманий ще ЗАЗ 969, повноправним спадкоємцем якого він і був. Починаючи з цієї моделі і до кінця випуску 969 сімейства, всім ЛуАЗ властивий цілий букет конструктивних особливостей, які забезпечують видатну прохідність – високий дорожній просвіт, незалежні підвіски, колісні редуктори, блокування диференціала заднього моста, пише vk.com/cars_technology_ussr.

Основним приводом на ЛуАЗ 969, як і раніше, був передній. Привід на задні колеса здійснювався із застосуванням редуктора заднього моста, що жорстко з’єднується з силовим агрегатом за допомогою приводного вала, який включався в тих випадках, коли автомобілю потрібно було подолати важкопрохідну ділянку шляху.

Як і ЛуАЗ 969В, ЛуАЗ 969 використовував чотирициліндровий двигун МеМЗ 969 з повітряним охолодженням (потужність – 30 к.с., робочий об’єм – 887 см3). ЛуАЗ 969 випускався серійно до 1975 року, поки Луцький автозавод не освоїв випуск більш потужної модифікації 969А.

Зовні моделі ЛуАЗ 969 і ЛуАЗ 969А не мали відмінностей. У 1975 році почався серійний випуск модернізованих автомобілів ЛуАЗ 969А з більш потужним двигуном МеМЗ 969А (потужністю 40 к.с.) і колісною формулою 4×4.

Як і попередник, ЛуАЗ 969А мав вантажопідйомність 400 кг і міг буксирувати одноосний причіп масою до 300 кг. ЛуАЗ 969А випускався до 1979 року, коли його змінив модернізований ЛуАЗ 969М. Всього було випущено близько 30500 примірників цієї модифікації.





Більше новин


Прокоментуй новину