Авторинок Німеччини встановив унікальний антирекорд
За даними Асоціації автомобільної промисловості Німеччини, минулого місяця німецькі дилери реалізували лише 215 199 нових автомобілів, що на 37,7% менше, ніж в березні 2019 року.
Німецькі аналітики відзначають, що в минулому місяці ринок нових автомобілів в Німеччині продемонстрував найбільше зниження попиту за всю історію місцевого автопрому. Пов’язано це з пандемією коронавірусу і прийнятими в країні стримуючими його поширення заходами, через які людям заборонено виходити на вулицю без вагомих причин.
При цьому за період з січня по березень 2020 року продажі нових легковиків склали 701 362 одиниці, що на 20,3% менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Лідерство по продажах в Німеччині утримує бренд Volkswagen, автомобілі якого в березні розійшлися тиражем в 40 643 авто. Це на 35,1% менше, ніж роком раніше. На другому місці розташувалася марка Mercedes-Benz (20 132 авто, -28,2%). Замикає трійку лідерів BMW (20 047 одиниць, -21,3%).